۱۰ هزار دانش‌آموز در ۱۹۱مدرسه و ۴۷۶ کلاس درس در سال تحصیلی جدید در شهرستان گرمی تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، «محمود علایی» فرماندار گرمی در جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به بازگشایی مدارس بر لزوم تشدید فعالیت ستاد مهر و همکاری دستگاه‌های اداری دیگر برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید و اظهار کرد: با توجه به رسالت خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های جدید توجه‌ی جدی به تامین امکانات مورد نیاز این دستگاه ضرورت دارد.

وی گفت: با هدف ایجاد نشاط و انگیزه بیشتر در دانش‌آموزان نسبت به ساماندهی محوطه، ترمیم آسفالت و لکه‌گیری، نصب علایم راهنمایی و رانندگی و خط کشی، بهسازی فضای سبز و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مدارس منطقه اقدام می‌شود.

 در ادامه «بخش‌علی کامرانی» مدیر آموزش و پرورش گرمی هم از آغاز به تحصیل ۱۰ هزار دانش آموز در ۱۹۱مدرسه و ۴۷۶ کلاس درس در سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد، گفت: ۳۵ کلاس هوشمند در مدارس گرمی دایر می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی مربیان، معلمان و فضاهای آموزشی گرمی افزود: ۱۷۱ نفر از آموزگاران پایه سوم و ۱۸۳ نفر از دبیران دوره‌ی متوسطه در حال گذراندن دوره‌ی کوتاه مدت ضمن خدمت هستند.

مدیر آموزش و پرورش گرمی به تخریب هفت باب مدرسه برای مقاوم‌سازی و کمبود کانکس آموزشی در پنج روستای گرمی اشاره کرد و کمبود فضای آموزشی را از چالش‌های پیش‌روی آموزش و پرورش گرمی در سال تحصیلی جدید دانست.

کامرانی توجه جدی مسوولان استانی را به تامین فضای آموزشی مورد نیاز این شهرستان را خواستار شد.

وی از توزیع کتب درسی از ۱۵ شهریورماه، نام‌نویسی دانش‌آموزان در سیستم اسناد، صدور ابلاغ رایانه‌ای و ساماندهی مربیان و معلمان گرمی خبر داد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اردبیل ، مدارس ، گرمی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.