امام جمعه بندرعباس گفت: شورای شهر جدید بندرعباس و شهرداری که در آینده برای این شهر انتخاب می شود باید شهر بندرعباس و به خصوص خورهای این شهر را از دست موش های کثیف نجات دهند.

 

به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با بیان اینکه مدیران باید انتقاد پذیر باشند، عنوان کرد: برخی مدیران انتقاد را دوست ندارند و در مقابل آن نیز کاری انجام نمی دهند اما برخی دیگر از مدیران از انتقاد استقبال می کنند و در راستای رفع مشکلات گام بر می دارند.

وی ادامه داد: انتقاداتی که بنده در خطبه های نماز جمعه مطرح می کنم برای رفع مشکلات مردم است که در این راستا باید از مدیر آب و فاضلاب هرمزگان تشکر کرد که پس از انتقاداتی که توسط بنده در خصوص وضعیت نامناسب آب بندرلنگه صورت گرفت، این مشکل را با مدیران بالادستی خود مطرح کرد و هم اکنون حدود سه هزار مترمکعب به آب بندرلنگه اضافه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه به برگزاری همایش ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کرد و افزود: در دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان بر لزوم پایبندی و ایستادن بر روی معیارها و شعارهای انقلاب تاکید داشتند.

نعیم آبادی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید به مسئله مصر اشاره کرد که مردم آن پس از مدتی متوجه شدند که شعارهایی که به خاطر آن به خیابان ها آمدند و مبارک را برکنار کردند، در دوران محمد مرسی پابرجا نماند و مرسی به جای حمایت از فلسطین، ابتدا به اسرائیل نامه نوشت.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین موارد در این گونه مسائل داشتن رهبری خوب است و اگر فلسطین نیز از یک رهبری خوب برخوردار بود، خودش به تنهایی حریف اسرائیل بود و نیاز به دیگران نداشت.

خطیب نماز جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود بر لزوم حفظ محیط زیست اشاره کرد و بیان داشت: زندگی سالم، نیازمند محیط زیست سالم است و همه باید تلاش کنیم تا چنین محیطی ایجاد شود.

نعیم آبادی اضافه کرد: ایجاد آلودگی صوتی هم، نوعی آلودگی محیط زیست محسوب می شود و در دین و مکتب ما نیز بر لزوم سلامت محیط زیست تاکید شده است و همه مکلف هستیم از محیط زیست حفاظت کنیم.

وی در ادامه از اعضای جدید شورای شهر بندرعباس و همچنین شهرداری خواست تا در راستای حفظ محیط زیست شهر تلاش کنند و تصریح کرد: شورای شهر جدید بندرعباس و شهرداری که در آینده برای این شهر انتخاب می شود باید شهر بندرعباس و به خصوص خورهای این شهر را از دست موش های کثیف نجات دهند و در راستای تحقق شهری سالم تلاش کنند.

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود فرارسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت./ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.