فرماندار اردکان گفت: هم اکنون اجساد شناسایی شده در تصادف اتوبان قم – تهران به ۱۰ نفر رسید که ۶ نفر از انها متعلق به اردکانی ها است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد،

 فرماندار اردکان گفت: هم اکنون اجساد شناسایی شده در تصادف اتوبان قم – تهران به ۱۰ نفر رسید که ۶ نفر از انها متعلق به اردکانی ها است.

فرماندار اردکان اظهار داشت: تا به حال ۶ جسد از شهرستان اردکان شناسایی شده که متعلق به مسعود فرزان ، صالح مروتی ، معصومه دهستانی ، فرزانه قلی پور ،سکینه رضایی و مرضیه هومینیان است.

فرماندار اردکان تشیخص هویت اجساد را منوط به حضور خوشاوندان نسبی متوقیان مانند پدر،مادر،برادر و یا فرزنددانست واظهارداشت:تمام تلاش پزشکان و کارشناسان مرکز تشخیصی آزمایشگاهی کشور انجام سریع آزمایش‌ها، تشخیص هویت دقیق اجساد و کمتر شدن تألمات هموطنان گرامی‌است.

کمالی گفت:تنها مرهمی که می تواند به زخم این مصیبت سهمگین التیام بخشدونوشداروی صبر را برای بازماندگان و نزدیکان کشته شدگان فراهم نماید،استعانت از درگاه پروردگار و طلب مدد از آستان اهل بیت علیهم السلام است.

وی یادآورشد:.مرگ حقیقت انکار ناپذیر الهی است که باید در مقابلش سر تسلیم فرودآورد ولی وقوع حوادث و سوانح از این دست که تعداد زیادی از عزیزانمان را به چنگال حادثه سپرده است امتحان عظیم پروردگار برای همه ماست.

فرماندار اردکان عنوان کرد: هولناکی این سانحه دل همه ایرانیان را خراشید واستان یزد و خصوصا شهرستان اردکان را به سوگی عظیم کشید ،اینک که مشیت الهی بر این درد رقم خورد جبین تسلیم و استغفار به درگاهش می ساییم و برای همه مصدومین این سانحه شفای عاجل طلب نموده و ازخداوند قهار می‌خواهیم تا روح درگذشتگان این حادثه را قرین رحمت و مغفرت خویش نماید و برای بازماندگانشان طلب صبر و اجر می‌نماییم./ز

برچسب ها: کشف ، مردم ، اردکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.