با شروع فصل مهر، تولد دوباره علم و دانش براي دانش آموزاني است که مشتاقانه به پاي نيمکت ها و صندلي ها مي‌نشيند و شروع دوباره را با هم جشن مي‌گيرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، فصلي نو، فصل تازه شدن آ‌غاز شروع دوباره، شروعي دوباره براي ياد گرفتن، شروعي دوباره براي فرا گرفتن علم ودانش ، فصلي که دانش آموزان قلم را در دست ميگيرند، فصلي که در ان برگهاي پاييزي خزان بي سوادي را مي‌پوشاند و زمستان با تبديل به برگهاي تازه و شکوفا شدن آغاز مي شود.
فصلي که دانش آموزان ترانه همشاگردي سلام را با هم زمزمه مي‌کنند در همين خصوص واحد زيباسازي ناحيه يک منطقه 9 نسبت به شتشتشوي ديوار و دربهاي مدارس سطح ناحيه اقدام کرد.
محمد نيکنام شهردار ناحيه يک با اعلام اين خبر گفت: واحد زيباسازي در راستاي طرح استقبال از مهر قلم و به منظور شتشوي درب و ديوار مدارس ناحيه يک نسبت به شستشو با حضور عوامل کارگري و با به کارگيري يک دستگاه واترجت اقدام کرد.
همچنين در همين راستا طرح استقبال از مهر قلم نسبت به تنظيم ساعات نصب شده در سطح ناحيه صورت گرفت و دربهاي مدارس سطح ناحيه يک به منظور آماده سازي مدارس نسبت به رنگ آميزي دربهاي مدارس اقدام کرد./ز
برچسب ها: خزان ، مهر ، نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار