مجری شبکه های بین المللی رسانه ملی گفت: برگزاری جشن های مختلف در شهر ها و استانها با پوشش شبکه های بین المللی رسانه ملی باعث عمران و آبادانی بیشترشهرها خواهد شد ونقش رسانه ملی در این رابطه پررنگ است.

محمود شهریاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد برد بین المللی شبکه های برون مرزی رسانه ملی گفت:برگزاری جشن ها به مناسبت های مختلف مخصوصا به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شهرداری رودهن باعث انسجام بیشتر بین مردم یک شهر می شود و حس همخانواده بودن را در بین آنها ایجاد می کند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با اینگونه اقدامات مردم به علایق و منافع مشترک خود فکر می کنندو بسیار حرکت خوب و مثبتی تلقی می شودو من کار دوستان را در رسانه ملی به ویژه شبکه جام جم در این رابطه ستایش می کنم.

مجری شبکه های بین المللی رسانه ملی اضافه کرد :در یک کشور صنعتی و خشک مانند آلمان در یک نظر سنجی از مردم در رابطه با خواسته هایشان از مسئولان کشور در این رابطه که آیا می خواهند حقوقشان افزایش یابد یا درصد پاداش هایشان بالا برودصورت گرفت اکثریت مردم در پاسخ به این سئوال خواسته دیگری را در این مورد که نیاز دارند به مناسبت های مختلف در شهرشان جشن هایی برپاشود که تلویزیون آنها را پوشش دهد.

شهریاری در خاتمه اظهاراشت:برگزاری چنین جشن هایی با پوشش شبکه های بین المللی رسانه ملی باعث عمران و آبادانی بیشترشهرها خواهد شد ونقش رسانه ملی در این رابطه پررنگ است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.