شهردار منطقه 4 گفت: به دنبال استقبال گسترده گردشگران از مجموعه تفريحي و ديدني باغ پرندگان، استانداردسازي تمامي بخش‌هاي اين مجموعه گردشگري در اولويت برنامه‌ها قرار گرفت.

حسن كريميان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ضمن بيان اين مطلب با بيان اينكه حفظ گونه‌هاي گياهي و توجه ويژه به سلامتي پرندگان و بازديدكنندگان، از اهميت ويژه در راه‌اندازي باغ پرندگان تهران برخوردار است، افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط حوزه معاونت امور شهري و محيط زيست منطقه، پروانه بهره‌برداري بهداشتي براي فاز يك باغ پرندگان توسط اين سازمان نظام پزشكي كشور در فضايي به مساحت 150 هزار مترمربع صادر شده است.

شهردار منطقه 4 با بيان اينكه همزمان با راه‌اندازي باغ پرندگان تهران و ورود پرندگان به اين مجموعه تفريحي و گردشگري نظارت ويژه‌اي توسط دامپزشكان صورت گرفته است، ادامه داد: از زمان آغاز به كار باغ پرندگان تاكنون گزارشي در خصوص مرگ و مير پرندگان ارائه نشده است و اقدامات بسياري از جمله احداث ساختمان قرنطينه صورت گرفته است.

كريميان تصريح كرد: با توجه به استقبال بسيار خوب شهروندان براي بازديد از اين مجموعه تفريحي و گردشگري و همچنين اهداي پرندگان خود به اين باغ تفريحي، ساختمان قرنطينه جهت نگهداري موقت پرندگان اهدا شده، ساخته شده است تا در صورت وجود بيماري، پرندگان اهدايي پس از مداوا به جمع پرندگان اضافه شود.

وي با اشاره به فاز دوم اين فضاي تفريحي و گردشگري خاطر نشان كرد: فاز دوم اين طرح هم‌اكنون در دست اقدام است و پس از اتمام، اقدامات لازم جهت دريافت پروانه بهداشتي براي اين فضاي 6 هكتاري صورت خواهد گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.