عضو هیات مدیره پست بانک گفت: افزایش پست بانک یکی از اهداف پست بانک است و باید با ایجاد سبد متنوع خدمات برای تامین سرمایه در گردش به دنبال جذب آنان باشیم.

 قبادی زاده  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  افزود: افزایش مشتریان یکی از اهداف مهم پست بانک ایران است و هدف سپرده ای پست بانک ایران پویاست  و باید با برنامه محوری و براساس برنامه ریزی های استانی و منطقه ای به دنبال تحقق هر چه بیشتر و مستمر آن باشیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های شبکه های ارتباطی پست و مخابرات برای توسعه کسب و کار در سطح کشور از برنامه های  آتی و مهم پست بانک ایران است.

 قبادی زاده خاطر نشان کرد: باید ضمن رعایت بهداشت اعتباری نسبت به اعتبار سنجی مشتریان دقت لازم را داشته باشیم زیرا ممکن است  مشتریان به  حساب اعتبار بانک را از بین ببرند و باید بدانیم که همیشه کوتاه ترین راه بهترین راه نیست./

 

برچسب ها: مشتریان ، پست ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار