محمود افشاردوست گفت:هیچ کس از اردوی تیم ملی کنار گذاشته نشده است و مهره‌های غایب برای استراحت به تیم دعوت نشده‌اند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: تیم ملی اردوهای زیادی را برگزار کرد که اردوی روسیه یکی از بهترین اردوها بود. البته قرار بود ایتالیا نیز در این اردو حضور داشته باشد که در ادامه انصراف داد.

وی افزود: هر بازی شرایط تاکتیکی خاصی دارد و بازی‌های مختلف تمرین بسیار خوبی برای ملی پوشان است. ما به هر چه که می‌خواستیم دست پیدا کرده‌ایم و آن هم موفقیت در لیگ جهانی بود.

افشاردوست ادامه داد: با توجه به فشار کاری روی برخی بازیکنان به خصوص معروف-موسوی و داوودی ولاسکو تصمیم گرفت تا به این مهره‌ها استراحت بدهد.

وی اظهار کرد:ولاسکو به این نتیجه رسید که باید به برخی بازیکنانش استراحت بدهد تا تجدید قوا یابند و برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده باشند.

وی تاکید داشت:به هیچ عنوان بحث کنار گذاشتن مهره ها از تیم ملی مطرح نیست بلکه این بازیکنان به استراحت رفته اند.البته طبیعی است که خود این بازیکنان ناراحت باشند چون مسلما قلبشان برای تیم می تپد و دوست دارند حتی نقش کوچکی در موفقیت آن داشته باشند.

نادی پیش از شروع لیگ جهانی نیز به تیم ملی دعوت نشد

افشاردوست در خصوص نادی عنوان کرد:نادی یکی از بازیکنان خوب ماست اما وی پیش از شروع لیگ جهانی هم به تیم ملی دعوت نشد.ولاسکو مربی مستقلی است و به عنوان نفر اول کادر فنی صلاح دید که نادی در تیم ملی نباشد.

وی افزود:والیبال متکی به فرد نیست و همانطور که در مسابقات دیدیم جوان ترها جای بزرگان را گرفتند و این پروسه ادامه دارد.اما عدم دعوت از قدیمی ترها به هیچ عنوان به معنای کمرنگ شدن ارزش فنی آنها نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم در خصوص مربیان داخلی نیز با تعامل وزارت ورزش و جوانان بتوان حق این زحمتکشان را به آنها پرداخت کرد./آق


برچسب ها: والیبال ، نادی ، افشاردوست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار