شهردار منطقه 10 از ابتداي سال جاري تا كنون در برنامه هاي ملاقات مردمي با بيش از هزار و 690 نفر از شهروندان ديدار و گفتگو صميمان داشته و به حل مشكلات مردم پرداخته است.

فرامرز عظيمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ملاقات با شهروندان و رسيدگي به مشكلات آنان از رويكردها و اولويت هاي برنامه مديريت شهري ممنطقه دانست و گفت: شهروند مداري از مهمترين دغدغه هاي مديريت شهري منطقه در سال هاي اخير بوده است و با توجه به تاكيدات شهردار تهران در سال جديد با برگزاري 26 جلسه ملاقات عمومي در مدت 173 روز توقيف خدمت به بيش از هزار و 690 نفر حاصل شده است كه به طور متوسط هر هفته به مشكلات 65 نفر از شهروندان رسيدگي شده است.
وي در ادامه افزود: در اين ديدارها همچنين جمعي از ايثارگران و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و خانواده هاي معظم شهدا نيز به صورت جداگانه به طرح مسايل و درخواست هاي خود پرداخته اند و با بررسي هاي انجام شده در دستور مساعد جهت رفع مشكلات آن صادر شده است.
فرامرز عظيمي عمده درخواست هاي شهروندان را مشكلات ملكي معضلات شهري تخفيف و تسقيط اشتغال خواند و عنوان كرد: علاوه بر ديدارهاي مردمي كه روزهاي دوشنبه هر هفته در منطقه برگزار مي شود اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران نيز به صورت دوره اي با شهروندان ملاقات و به درخواست هايشان رسيدگي مي كنند.
وي خاطر نشان كرد: 70 درصد از مراجعان شهروندان مربوط به شهرسازي صدور پروانه توقعات طرح تفصيلي 15 درصد مربوط به درآمد 10 درصد مربوط به املاك و 5 درصد نيز ساير موارد بوده است كه پس از بررسي راهكارهاي لازم توسط مسئولين در چارچوب قوانين شهردار ارائه شده است./
برچسب ها: رویکرد ، آنان ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار