رییس فدراسیون والیبال گفت:هیچ کس از ترکیب تیم خط نخورده است و اگر می توانستیم به نفرات بیشتری استراحت می دادیم .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران محمدرضا داورزنی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:محدودیتی  وجود داشت که اگر نبود می توانستیم به تعدادا بیشتری از بازیکنان استراحت بدهیم.هیچ کس از ترکیب تیم ملی والیبال خط نخورده و تنها به برخی بازیکنان استراحت داده شده است.

وی افزود:جام ملت های آسیا برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.برخی بازیکنان ما با مصدومیت هایی همراه بودند به عنوان مثال موسوی از ناحیه زانو درد دارد و باید استراحت کند.

داورزنی تصریح کرد:قطعا تشخیص ولاسکو برای استراحت دادن به برخی بازیکنان  درست است.این کار کمک می کند تا همه بازیکنان بدانند که مهم ترکیب تیم است و این فرصتی بود که به وجود آمد تا دیگر بازیکنان نیز فرصت بازی کردن بیابند.

حالا کشورهای دیگر دنبال بازی با ما هستند

داورزنی بیان داشت:نمایش غایبان را در مسابقات آینده می بینیم که آمادگی خود را بدست آورده اند.بازیکنان را به ترکیه می فرستیم تا اردوی تدارکاتی انجام دهند.در گذشته وقتی در آسیا رتبه 5 یا 6 را داشتیم ،کشورهای بزرگ خیلی برای ما وقت نمی گذاشتند ولی وقتی ما تلاش کردیم و قدرتمند شدیم خود این کشورها دنبال ما هستند.

وی افزود:به عنوان مثال بلغارستان از ما دعوت کرد تا با آنها اردو بگذاریم که ما نتوانستیم چون ترکیه را انتخاب کردیم اما بلغاری ها پیام دادند که آنها نیز به ترکیه می آیند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:بازی های تدارکاتی خیلی مهم است و عملکرد نوجوانان و جوانان ما هم در مسابقات خوب بوده است و باید تلاش کنیم تا موفق شویم و تیم های ما افتخاراتی هستند که به عنوان نماینده آسیا همه به آنها احترام می گذارند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار