سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: از اعمال نفوذ عرب ها در بازی های کشورهای اسلامی نباید غافل شویم.

سید نعمت اله خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: تمرینات بسیار خوبی در اردوی یک هفته ای رشت داشتیم که هیئت تکواندوی گیلان برای برپایی این اردو نهایت همکاری را با تیم ملی داشت که زحمات مسئولان هیئت گیلان قابل تقدیر است زیرا امکانات خوبی در اختیار داشتیم.

وی افزود: برای تطابق شرایط آب و هوایی با اندونزی تصمیم گرفتیم اردوی تیم ملی را در شهر رشت برگزار کنیم که برای ملی پوشان بسیار خوب بود چون آب و هوایی گرم، شرجی و بارانی رشت دقیقا مانند اندوزی بود.

خلیفه با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در اردوی تیم ملی وجود ندارد گفت: این اردو از ابتدای هفته در رشت تشکیل شد و امروز به پایان رسید و ادامه تمرینات را در تهران خواهیم داشت. در مدت برگزاری اردوها در گیلان تکواندوکاران این استان نظیر سجاد خوش سیرت و افشین ساکت به عنوان یار تمرینی در اردوهای تیم ملی شرکت داشتند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در بازگشت به تهران چند روزی تمرین داریم سپس عازم سفر زیارتی مشهد خواهیم شد و اول مهر ماه نیز راهی بازی های همبستگی اسلامی در اندونزی می شویم.
خلیفه گفت: تمرینات تیم ملی در روزهای پایانی اردو در فاز سرعتی دنبال می شود و با همان 6 بازیکن اعزامی اردوها ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش بینی سخت برای نتایج مسابقات تکواندوی بازی های کشورهای اسلامی
تصریح کرد: کشورهای صاحب نامی در مسابقات تکواندوی بازی های کشورهای اسلامی شرکت دارند و نباید از اعمال نفوذ کشورهای عربی در این مسابقات غافل شویم.

وی افزود: تکواندوکاران آذربایجان، ترکیه، مصر، اردن و تک چهره هایی از قاره آفریقا نظیر بازیکن سنگین وزن و مطرح گابنی نزدیک ترین حریفان ایران در این پیکارهای محسوب می شوند./آق
برچسب ها: خلیفه ، تکواندو ، عرب ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.