دوازدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران ازامروز تا 24 شهریور در محل دائمی نمایشگاه هاي بين المللي تهران بر پاست.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛ محل دائمی نمایشگاه هاي بين المللي تهران  پذيراي بازديدکنندگان از دو نمايشگاه صنعت آرد و نان ونيز شیرینی و شکلات مي باشد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان21 الي 24شهريور ماه سالجاري همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در نمايشگاه بين المللي تهران برپا خواهد شد.

اين نمايشگاه با اهدافی چون فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان ، افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه و احدهای تولید نان صنعتی درکشور اغاز به کار خواهد کرد.

گفتني است بستر سازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیتها و توانمندیهای شرکت های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان و ایجاد بستر تعامل و همکاریهای بیشتر در صنعت آرد و نان کشور و با رویکردهای استاندارد سازی فعالیت های تولیدی و تجاری در حوزه تولید آرد و نان از ديگر اهداف اين نمايشگاه است.

اين نمايشگاه در فضای تحت پوشش 17000 متر مربع برگزار می گردد

لازم به ذکر است علاقه مندان براي بازديد از اين دو نمايشگاه مي توانند از ساعت 9 تا 16 به نمايشگاه بين المللي مراجعه کنند..

برچسب ها: شیرینی ، شکلات ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار