افشین چاووشی بازیکن مهاجم تیم داماش گیلان گفت: همه ی بازیکنان دست به دست هم داده ایم تا بازی با صبا را به راحتی ببريم.

 افشین چاووشی در رابطه با بازی تيم خود با تیم صبا به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و همه ی بازیکنان نیز دست به دست هم داده اند و با هم قسم شده اند برای پیشرفت و برد و همه به هم کمک می کنند در تیم برای رسیدن به این هدف وی ادامه داد:

داماش گیلان به این برد نیاز دارد در بازی روز جمعه با صبا متأسفانه مصدوم زیاد داریم، کار درست هم با آسیب دیدگی و مصدومیتی که داشت توانست خودش را آماده کند و برای بازی آماده شود.

افشین چاووشی در رابطه با ارزیابی تیم صبا گفت: به نظرم صبا تیم جوان و خوبی دارد. تیم صبا بازیکنان با تجربه ای هم دارد اما با توجه به همه ی این نکات ما میزبان هستیم و باید بتوانیم امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

وی در ادامه گفت: ما باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم بیشتر با هم هماهنگ باشیم. خدا را شکر در بازی های آخر مان نباختیم و یک برد هم خارج از خانه داشتیم انشاءاله این روند رو به بهبود بهتر هم می شود چون تیم داماش گیلان پتانسیل های لازم را نیز داراست.

افشین چاووشی در پایان خاطر نشان کرد: تیم داماش گیلان امسال بازیکنان جوان و خوب وبا اخلاق زیادی درد و برای راضی کردن تماشاچیان خود همه تلاش خود را میکند و همه ی امید این تیم و بازیکنانمان این است که بازیمان با تیم صبا تماشاگر پسند باشد./آق

برچسب ها: صبا ، میزبان ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار