آمريکايي هاي سوري تبار با هرگونه اقدام نظامي واشنگتن عليه سوريه مخالفند و آنرا ويرانگر توصيف مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پي بي اس ؛ شهروندان آمريکايي که اصالت سوريه اي دارند از نزديک تحولات وطن آباء و اجدادي خود را دنبال مي کنند. آنها نگران جنگ داخلي در سوريه و آينده اين کشور هستند. 

جومانا قادور يکي از اين آمريکايي هاي سوري تبار است که در اين خصوص گفت:« من در شهر حمص سوريه به دنيا آمد. پدر من نيز اهل شهر حمص است. مادر من اهل دمشق است. والدينم هنوز در سوريه هستند. آنها حاضر نشده اند آواره شوند و براي مدتي نامعلوم به کشوري ديگر پناهنده شوند و براي زندگي و غذاي معمول خود به کمکهاي سازمانهاي خارجي وابسته شوند. ما به شدت نگران هستيم. ما به غير از فرستادن پول براي آنها نمي توانيم هيچ کار ديگري انجام بدهيم. ما نمي توانيم آنها را نجات بدهيم. ما به شدت نگران هستيم که هر بار که با آنها صحبت مي کنيم خداي نکرده آخرين باري باشد که با آنها حرف مي زنيم.»

رماح قديمي ديگر سوري تبار آمريکايي در اين باره گفت: وضع ما دشوار است زيرا مي دانيم که اعضاي خانواده ما در سوريه هستند و درنتيجه در خطر هستند. ما به ياد مي آوريم در کودکي مي توانستيم به مکانهايي برويم که ديگر قادر نخواهيم بود آنها را ببينيم زيرا احتمالا ويران شده اند. اين وضع بسيار بد است. بسياري از آمريکايي هاي سوري تبار در چنين وضعي قرار دارند. من به شدت مخالف اقدام نظامي آمريکا عليه سوريه هستم و معتقدم اين کار سبب تشديد تنشها در سوريه مي شود. 
برچسب ها: مخالفت ، نظامی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار