به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) ، پرچم حرم مطهر آن امام همام، روز سه شنبه همزمان با سه نقطه از ایران اسلامی در رفسنجان به اهتزاز در می آید.

معاون فرهنگی سازمان موقوفات آستان قدس رضویِ در استانهای یزد و کرمان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان گفت: همه ساله پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در بقاع متبرکه برخی شهرستانهای کشور به اهتزاز در می آید که امسال علاوه بر این اقدام،در میادین امام رضا (ع) تهران ، مشهد مقدس و رفسنجان نیز این پرچم برافراشته می شود.

آقای پورعلی ، افزود: این پرچم به ابعاد 5 متر طول و 3 مترعرض ، منقش به " لااله الا الله " و آرم آستان قدس رضوی است.

وی اعلام کرد:همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الائمه ، امام رضا (ع) مراسم جشنی با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در آستان قدس رضوی برپا و به قید قرعه به افراد دارای نام مبارک " رضا" هدایایی اهدا می شود.

پورعلی یادآور شد : نام نویسی از افراد دارای نام مبارک" رضا " از صبح روز دوشنبه تا ساعت 19 عصر در محل آستان قدس رضوی واقع در میدان امام رضا(ع) این شهرستان آغاز می شود.

وی سخنرانی و اجرای تواشیح دو تن از مداحان و خادمان حرم امام رضا (ع) در این جشن اشاره و خاطرنشان کرد : سه شنبه نیز با حضور مسئولان و هیئت همراه آستان قدس رضوی از بیماران بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان عیادت می شود./س

برچسب ها: پرچم ، اهتزاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.