نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعدی که از شرکت فرودگاه‌های کشور گرفتیم فرودگاه اردبیل به سیستم آیلس کت دو مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل   / منصور حقیقت‌پور در جریان بازدید از برخی از طرح‌ها و پروژه‌های در حال توسعه اردبیل اظهار داشت: در نشستی که اخیراً با مدیران فرودگاه‌های کشور داشتم درخواست مجدد اهالی استان اردبیل را مبنی بر تجهیز کامل فرودگاه اردبیل به امکانات نشست و برخاست شایسته مطرح کردم که با موافقت مدیران شرکت روبه‌رو شد.

وی عنوان کرد: انتظار داریم‌ با مجهز شدن فرودگاه اردبیل به سیستم ناوبری جدید و آیلس کت دو بتوانیم زمینه پروازهای دایمی و همیشگی به فرودگاه اردبیل حتی در سخت‌ترین شرایط جوی فراهم آوریم.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان شرکت فرودگاه‌ها قول دادند ظرف یک ماه تا 45 روز آینده سیستم جدید خریداری شده از خارج کشور را تحویل مسئولان فرودگاه اردبیل دهند تا بتوان در آستانه فصل سرما و بارش از مزایای این سیستم استفاده کرد.

حقیقت‌پور ادامه داد: امیدواریم با نصب کامل این سیستم تا دو ماه آینده بستری فراهم آید تا خلبان هواپیما تا شعاع 800 متری هواپیما را حرکت دهد و از این فاصله به خوبی باند را مشاهده کرده و با تسلط کامل هواپیما را بر زمین بنشاند.

وی تصریح کرد: با مجهز شدن فرودگاه اردبیل به این سیستم دیگر مشکل لغو پروازها یا نشست و برخاست‌های بی‌سرانجام به پایان رسیده و مردم این استان می‌توانند از خدمات فرودگاهی به شکل کامل بهره‌برداری کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم در کنار این خبر خوش برای مردم اردبیل به زودی با خرید یک دستگاه هواپیمای اختصاصی برای شرکت سبلان ایر شاهد راه‌اندازی این شرکت هواپیمایی باشیم تا با تعلق خاطر به استان اردبیل بتواند خدمات هوایی خوبی را ارائه کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، تجهیز ، سیستم ، آیلس ، کت ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.