پیشکسوت فوتبال گفت: ذوب آهن نسبت به گسترش فولاد با تجربه تر است به همین دلیل در هفته نهم لیگ استقلال بازی سخت تری نسبت به قرمزپوشان کشور در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته نهم لیگ برتر سیزدهم دو تیم قرمزپوش و آبی پوش کشورمان در برابر ذوب آهن و گسترش فولاد تبریز قرار خواهند گرفت.

بعد از بازی های ناموفق این دو تیم در لیگ برتر به خصوص در بازی آخر که گل بازی های لیگ محسوب می شد هواداران این دو تیم در انتظار مشاهده بازی جذاب و تماشاپسند از جانب این دو تیم هستند تا شاید پرسپولیس و استقلال بتوانند رضایت هواداران خود را مجدداً جلب کنند.

مهدی تارتار در خصوص بازی های این هفته دو تیم استقلال و پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از نظر من پرسپولیس راحت تر از آبی پوشان تهرانی به زمین می رود و تلاش این تیم برای کسب سه امتیاز دیدنی خواهد بود البته نباید شرایط این تیم ها را با بازی دربی مقایسه کرد نمی توان با توجه به بازی آخر پرسپولیس و استقلال در خصوص این دو تیم نظر دهیم مسلماً استقلال باید در برابر ذوب آهن هجومی تر بازی کند تا بتواند بازی قابل قبولی را ارائه دهد.

تیم ذوب آهن نسبت به گسترش فولاد با تجربه تر است و به همین علت بازی استقلال در برابر ذوب آهن سخت تر است از دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد خواهد بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار