نتايج دور دوم مسابقه هاي انفرادي تنيس با ويلچر فيوچرز ايران در تبريز اعلام شد و 4 تنیسور برتر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، در اين رقابت ها كه 15 تنيسور از استان هاي آذربايجان شرقي، خراسان رضوي، تهران، قم، اردبيل و گيلان حضور دارند، در دور دوم حسین ممی پور موفق شد 6 بر1 و 6 بر صفر از سد محسن جلالی از خراسان رضوی بگذرد.

مهدی طیبی از آذربایجانشرقی موفق شد 6 بر 1 و 6 بر 3 جلیل خوشه چین از گیلان را شکست دهد.

اکبر قربانی از تهران 4 بر 6 ، 7 بر 5 و 6 بر 2 موفق قاسم احسان کلر از خراسان رضوی را از پیش روی بردارد و محمد رضا یعقوبی دیگر تنیسور آذربایجانشرقی موفق شد 6 بر 0 و 6 بر 0 وحید جعفری هم استانی خود را مغلوب کند تا در دور نیمه نهایی حسین ممی پور و مهدی طیبی هر دو از آذربایجانشرقی و اکبر قربانی با محمد رضا یعقوبی پیکار میکند.

در دور اول حسين ممي پور از آذربايجان شرقي بر جواد عبدالله زاده از اين استان غلبه كرد و راهي دور بعدي شد.

محسن جلالي از خراسان رضوي با شكست مهدي درويش عمران از تهران حريف ممي پور در دور بعدي شد.

مهدي طيبي از آذربايجان شرقي موفق شد علي زارع از قم را شكست دهد و با توجه به شكست محمد خوش لهجه از آذربايجان شرقي از جليل خوشه چين از گيلان حريف وي در دور بعدي شد.

در بازي پنجم دور اول هاشم افضلي فر از قم مقابل قاسم احساني از خراسان رضوي شكست خورد و در بازي ششم نيز مهدي جباري از آذربايجان شرقي مغلوب اكبر قرباني از تهران شد تا قرباني و احساني در دور بعدي مقابل هم قرار گيرند.

اباصلت تقي زاده از اردبيل مغلوب وحيد جعفري از آذربايجان شرقي شد و محمد كاكاوند از تهران برابر محمدرضا يعقوبي از آذربايجان شرقي تن به شكست داد تا جعفري و يعقوبي در دور بعدي رقيب هم شوند.

اين رقابت ها در دو بخش انفرادي و دونفره برگزار مي شود و امتيازهاي اين رقابت ها براي ورود به بازي هاي پاراآسيايي كره جنوبي اهميت دارد.

سومین دوره رقابتهای تنیس باویلچر فیوچرز بین المللی اوپن ایران در تبریز با حضور 16 تنیسور آغاز شد.

15 تنیسور با هم رقابت خود را از روز چهارشنبه آغاز و طبق برنامه روز اول قبل از ظهر 8 بازی دور اول انفرادی ، بعد از ظهر 4 بازی دوبل ، روز دوم قبل از ظهر 2 بازی دور دوم انفرادی ، بعد از ظهر دور دوم 2 بازی دوبل و دور سوم 2 بازی انفرادی و در روز سوم جمعه 22 شهریور از ساعت 9.30 فینال انفرادی و از ساعت 12 فینال دوبل برگزار خواهد شد.

در این رقابتها حسین ممی پور ، محمد رضا یعقوبی ، مهدی طیبی ، محمد خوش لهجه ، وحید جعفری ، جواد عبداله زاده و مهدی جباری از آذربایجانشرقی ، اکبر قربانی از تهران ، ابولقاسم احسانی از خراسان رضوی ، مهدی درویش از تهران ، محمد کاکاوند از تهران ، جلیل خوشه چین از گیلان ، محسن جلالی از خراسان رضوی ، علی زارع از قم ، اباسط تقی زاده از اردبیل و هاشم افضلی فر از قم با هم رقابت خواهند کرد.

مسابقات بین المللی ایران اوپن، فرصت خوبی است تا تنیسورهای کشورمان با کسب امتیازات بین المللی، مقدمات ورود به رقابت های پارآسیایی کره جنوبی در سال 2014 را فراهم کنند.

در پایان به نفرات اول، دوم و سوم مشترک (در مجموع 4 نفر اول)، جوایز نقدی و حکم و مدال اهدا خواهد شد و در بخش دوبل نیز به قهرمان و نایب قهرمان نیز جوایز تعلق می گیرد.

سرداوری رقابت های ایران اوپن بر عهده ی محسن خداپرست و سرپرستی کل مسابقات بر عهده ی علی کشفیا، رئیس هیات آذربایجان شرقی است.

مسابقات بین المللی تنیس با ویلچر ایران اوپن، از 20 تا 22 شهریور ماه به میزبانی هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی در زمین های تنیس مجموعه ورزشی شهید خیابانی برگزار خواهد می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.