رجب زاده بازیکن تیم ذنوب آهن گفت: تیم آمادگی کامل برای رویارویی با استقلال را دارد و چند هفته ای است که شرایط تیم خوب شده و از عملکرد خود راضی هستیم.

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما درحال حاضر شرایط خوبی دارد ما در این چند هفته اخیر خوب بازی کردم اما نتیجه نگرفتیم در بازی مقابل فولاد در کل 3 و 4 هفته است شرایط تیم خوب است.

بازیکنان اعتماد به نفس بالای پیدا کردند و روحیه بالایی برای مقابله با تیم قدرتمند استقلال دارند و در تمرینات هم شرایط تیم بهتر شده اما باز هم تیم استقلال تیم قدرتمندی است که چند قهرمانی داشته و همیشه جایگاه خوبی در جدول داشته مقتدرانه عمل کرده است.

وی افزود: با تیم های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس بازیکنان انگیزه دارند و مربیان هم از این لحاظ خیالشان راحت است چون می دانند که بازیکنان برای بازی در مقابل این تیم ها تلاش خودشان را می کند ام خب بازی سختی را مقابل استقلال داریم. این تیم هم خط حمله و خط دفاع خوبی دارد.

تمامی بازیکنان این تیمی اثرگذار و خلاق هستند اما باز هم این استقلال، ‌استقلال همیشگی نیست و به انسجام و فرم ایده آل نرسیده است.

وی افزود: ما در بازی با استقلال تمام تلاش خودمان را می کنیم و زحمت می کشیم و با انگیزه بالایی که داریم سعی می کنیم بازی را ببریم اما در کل هر تیمی که بهتر بازی کند و زحمت بکشد پیروز میدان است.

وی در رابطه با جایگاه تیم ذوب آهن در جدول گفت: هر تیمی نمی تواند مدعی قهرمانی بشود و کار سختی است که تیم را در شرایط آمادگی خوب حفظ کنند و به همین دلیل در این فصل ذوب آهن به قهرمانی فکر نمیکند و بهترین شکل ممکن برای ما این است که تیم ما در نیمه بالا قرار بگیرد.

ذوب آهن مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است و در این فصل به قهرمانی فکر نمیکند اما برای فصل دیگر با اضافه کردن بازیکنان جدید و اردوهای خوب هدفمان تغییر میکند.

اما به هر حال ما می خواهیم در بالای جدول قرار بگیریم و اگر دستمان رسید سهیمه آسیا را بگیریم.

وی همچنین افزود:فکر نمی کنم برای بازی مقابل استقلال محرومی داشته باشیم اما علی آبادی که چند وقت است مصدوم است و تمرین نمی کند اما محسن مسلمان که در بازی با فولاد نبود چند روزی است که با تیم دارد تمرین می کند./آق



برچسب ها: جایگاه ، خلاق ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار