رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از برگزاری گردهمایی بزرگ” سنگر سازان بی سنگر” در آذربایجان شرقی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، محمدیان در نشست هماهنگی مسئولان استانی در زمینه برنامه های سی و سومین سالگرد دفاع مقدس بر اجرای محوری برنامه های این هفته تاکیدکرد و گفت: هفته دفاع مقدس نباید دچار فراموشی و کم توجهی شود ونقش جهادگران و سنگرسازان بی سنگر استان در دوران دفاع‌مقدس و حضور آنان در تمام عرصه های دفاع و به ویژه نقش اساسی سنگرسازان بی سنگر آذربایجان در عملیات های سرنوشت ساز تلاش مارا در جهت برگزاری هر چه با شكوهتر این هفته بیشتر می طلبد.

وی بابیان اینکه‌ سازمان جهادکشاورزی استان برنامه های متمرکز و متنوعی را در دستور کار دارد که بخشی از این برنامه ها به صورت داخلی وبرخی دیگر نیز باهمکاری سازمانهای مختلف برگزار می شود افزود: احراز مقام نخست پایگاه مقاومت 57 فجر سازمان جهادکشاورزی استان در ارزیابی عملکرد سال91 در بین پایگاههای مقاومت کل کشور در سطح وزارت جهادکشاورزی ، نشان از پتانسیل های والای این سازمان در بخش تکریم ارزشهای دفاع مقدس دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان بزرگداشت دفاع مقدس را تکریم شهادت وترسیم آینده نظام اسلامی دانست و گفت: برپایی وشرکت در نمایشگاه های مختلف وبه نمایش گذاشتن آثارشهدای جهادگر در کنار تجلیل از رزمندگان جهادکشاورزی ازجمله برنامه های این سازمان درهفته دفاع مقدس است که به صورت سالانه برگزار می شود.

وی افزود: همگان به خوبی می دانند كه هدف طراحی شده دشمن ساقط كردن نظام جمهوری اسلامی بوده اما نه تنها این اتفاق روی نداد بلكه در سایه وحدت و همدلی ملت و روحیه ایثارگری رزمندگان وجانفشانی شهدا دشمن به اهداف خویش نرسید بلكه مبانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در جنگ نیز صادر شد.

وی افزود: رمز پایداری و عزت انقلاب در همین مولفه های معنوی است كه در حد اعلی در جنگ از سوی ملت ایران نشان داده شد.

محمدیان با بیان اینکه دفاع ازمیهن اسلامی همچنان باقیست و امروز جهادگران در میدان های جهاداقتصادی مشغول جانفشانی هستند اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور سالهای حماسه و ایثار و اجرای اطاعت مخلصانه از ولی فقیه و جانشین صالح امام زمان(عج) و تابلوی جاوید و پر افتخار دلاور مردی ها، ایثارگری ها و از خود گذشتگی هاست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال طراحی شده و به مرحله اجرا گذاشته شود افزود: مقام معظم رهبری عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند از این رو برای تحقق آن، باید فرهنگ جهادی وشهدای دفاع مقدس راسرلوحه امور قراردهیم وتلاش کنیم حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری را با رویکرد دفاع مقدس فرهنگ‌سازی کنیم./س

 

برچسب ها: سنگر ، سازان ، بی سنگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.