اولین روز از کنگره ی بین المللی فرآورده های طبیعی ایران در هتل میثاق مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،کنگره بین المللی فرآورده های طبیعی با هدف ایجاد ارتباط و تبادل آرا بر پایه ی نظرات متخصصین در زمینه ی آخرین دستاوردهایفرآورده های طبيعی از 20 شهریور ماه به مدت دو روز در مشهد در حال برگزاری است.

این همایش با محورهایجداسازی فرآورده های طبيعی و توضيح ساختار، متدولوژی و سنتز فرآورده های طبيعی و غيرطبيعی، بيوسنتز فرآورده های طبيعی، فرآورده های طبيعی و یافته های دارویی، متدولوژیو ... برپا شده است.

در این همایش که به همتمركز تحقيقات بيولوژي كاربردي تكوين جانوري دانشگاه آزاد اسلامي مشهد وهم چنین مشارک و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و مؤسسات علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور برگزار می شود، حدود 300 نفر از دانشجویان و اساتید مجرب ایرانی و غیر ایرانی حضور دارند.

در اولین روز از برگزاری این کنفرانس دکتر موسوی موحدی استاد بیوفیزیک و بیوشیمی دانشگاه تهران، پروفسور کیلپرت پژوهشگر ارشد مرکز تحقیقات تغذیه ی سوییس، پروفسور مهاجری رییس مرکز تحقیقات فرآورده های طبیعی سوییس، پروفسور سهیلا محمد رییس دانشگاه یو پی ام مالزی، پروفسور لطیفا یزدان پژوهشگر مرکز تحقیقات هند، پروفسور پریور، عریان، نبیونی، و جلالی در باب آخرین دستاوردهای حوزه فراورده های طبیعی به ارایه ی سخنرانی پرداختند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.