فرماندار شهرستان سقز گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان يك ضرورت مهم، وظيفه همگاني است و همه ما بايد در اين زمينه تلاش كنيم.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران،  فخري در جلسه گراميداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداري اين شهرگفت: عزت و سربلندي امروز ايران اسلامي مرهون خون شهداء است بايد در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نهايت تلاش و كوشش را داشته باشيم.
وي دوران دفاع مقدس را يكي از پر افتخارترين روزهاي ايران اسلامي خواند و افزود: در دفاع مقدس، ملت شريف ايران، رشادت و پايمردي خود را به جهانيان نشان داد و پوشالي بودن قدرت استكبار را نمايان نمود. به گفته وي امروز چشم طمع دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي كه توان ديدن اين همه عزت، شرف، آزادگي و روحيه جهادگونه ملت ايران اسلامي ندارند كور شده و تمام اميدهاي دشمن نقش برآب شده است. فخري انسجام، فداكاري و غيرت ملت ايران اسلامي را در تمام عرصه ها و از جمله جنگ هشت سال دفاع مقدس بي نظير و غير قابل وصف دانست و تاكيد كرد: نه تنها در ايام دفاع مقدس بلكه بايد در تمام ايام سال به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان‌، جانبازان و ايثارگران پرداخت.
وي بر تبيين دستاوردهاي ارزشمند دفاع مقدس در ميان مردم بويژه نسل جوان تاكيد كرد و گفت: دشمن از نظام ايران اسلامي كه متكي بر ارزشها‌، دين مبين اسلام و رهبري حكيمانه‌ و مدبرانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) است مي ترسد. فرماندار سقز هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبي براي تجليل از دلاورمردي هاي مردان و زنان غيور و ارزشمندي توصيف كرد كه با فداي جان خود‌، امنيت را براي ميهن اسلامي به ارمغان آوردند. /س
برچسب ها: افتخار ، مقدس ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
مردم خیلی خردشدن زیربارمشکلات معیشتی
ابتدا مردم روازگرفتاری دربیاری تابااعصاب آرام به فردین آخرت خودشون باشن
الان به فکر این هستن چطور توی این دنیا زنده بمونن