نشست خبري سرمربيان تيم هاي استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان پيش از بازي تيمهايشان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در اين نشست خبري گفت: از سازمان ليگ خواستيم با توجه به درگير بودن هفت بازيکن ما در تيم ملي ، بازي فردا را به  عقب بيندازد که اين سازمان موافقت نکرد.
 

آقاي قلعه نويي افزود: هرچند فردا حيدري ، اکبرپور ، جمشيديان و بيک زاده در تيم استقلال حضور ندارند اما ما براي پيروزي به اصفهان آمده ايم.

وي گفت : تيم ذوب آهن  هرچند در اين فصل تا کنون خوب نتيجه نگرفته اما داراي بازيکنان و کادر فني حرفه‌اي است و بايد روي آنها حساب باز کرد.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن نيز گفت: اين بازي هم مثل همه بازي ها سخت است و فردا با يک برنامه خاص وارد زمين مي شويم و آماده هستيم تا حريف را ببريم.

لوکا بوناچيچ با اشاره به اينکه ذوب آهن در اين چند هفته روي ديگر سکه را نشان داده است افزود: با نبود بياتي نيا و مسلمان در بازي فردا روز سختي در پيش داريم.

وي با تکذيب رفتنش از ذوب آهن به تيم مس کرمان و بي انگيزگي در بازيکنان تيم گفت: بازي با استقلال انگيزه خوبي است که فردا براي پيروزي به ميدان برويم و همه مطمئن باشند که به قراردادم با ذوب آهن پايبند هستم.

در هفته نهم ليگ برتر فوتبال باشگاههاي کشور جام خليج فارس  تيم ذوب آهن اصفهان فردا از ساعت 20:00 در ورزشگاه فولادشهر ميزبان استقلال تهران است.

اين ديدار که به نوعي پيش بازي استقلالي‌ها براي بازي حساس هفته آينده برابر بوريرام تايلند خواهد بود براي هريک از دو تيم از حساسيت خاصي برخوردار است.

ذوبي‌‌ها با دو پيروزي که در هفته‌هاي اخير کسب کردند وضعيت خود را در جدول سر و سامان بخشيدند اما در اهواز برابر تيم صدرنشين فولاد با يک گل مغلوب شدند و حالا براي اينکه دوباره به نيمه بالايي جدول بازگردند هر3 امتياز ديدار خانگي برابر استقلال را مي‌خواهند.

اما استقلالي‌ها در دو هفته گذشته نه بازي زيبايي کردند و نه نتيجه خوبي گرفتند، آنها پس از اينکه در اهواز مغلوب همنام خوزستاني شدند در شهرآورد کسل کننده تهران به تساوي بدون گل برابر پرسپوليس رضايت دادند تا سقوطي دو پله اي را در جدول رده بندي تجربه کرده باشند.

استقلال به هيچ وجه نمي‌خواهد قبل از مصاف حساس با بوريرام تايلند در بازي برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شکست بخورد و حداقل يک امتياز اين بازي مي‌تواند استقلالي‌ها را راضي نگه دارد.

شاگردان بوناچيچ درحالي به مصاف استقلال مي‌روند که دو فصل است که نمي‌توانند برابر اين تيم چه در اصفهان و چه در تهران پيروز شوند.

در بازي فردا محمد قاضي ، مهاجم استقلال تنها بازيکني است که سابقه بازي در تيم مقابل را هم دارد ، او بعد از اينکه در فولاد چهره شد به ذوب آهن آمد و پس از  3 فصل کار کردن زيرنظر منصور ابراهيم زاده به پرسپوليس و سپس استقلال رفت.

قطعاً براي قاضي که 3 فصل در فولادشهر توپ زده است جو ورزشگاه فولادشهر زياد غريبه نخواهد بود.

استقلال تهران با 15 امتياز در رده چهارم و ذوب آهن با 9 امتياز در رده يازدهم جدول ليگ برتر قرار دارند.

براساس اعلام کميته داوران فدراسيون فوتبال ديدار ذوب آهن با استقلال تهران را يداله جهانبازي به همراه سجاد طوري و محمدرضا اميني قضاوت مي کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار