طالب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسي كرد

ساخت فيلم "گلاب" در راستاي ايران‌هراسي/ حمايت از سناريوهايي ضد ايراني با پرداخت ناو جنگي و هلي‌كوپتر

يك كارگردان و مستندساز گفت: پنتاگون، CIA‌ ،FBI و لابي‌هاي صهيونيستي در يك مركز فكري(think time) تصميم‌گيري و در قبال پذيرش و تاييد سناريوهايي ضد ايراني با پرداخت 3 كشتي جنگي، 20 هلي‌كوپتر و ناو جنگي از آن سناريو حمايت مي‌كنند.

نادر طالب‌زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به اينكه موضوع ايران هراسي سوژه‌اي در بورس است و بسياري از منفعت‌طلبان به دنبال ساخت فيلم‌هاي تبليغاتي عليه ايران با استفاده از اين موضوع هستند، اظهار داشت: ساخت فيلم‌هايي عليه ايران براي آن‌ها سود اقتصادي بسياري را در بر دارد.

اين تهيه‌كننده تلويزيوني با تاكيد بر اينكه پنتاگون، CIA ،FBI و لابي‌هاي صهيونيستي در قبال پذيرش و تاييد سناريويي تا پرداخت 3 كشتي جنگي، 20 هلي‌كوپتر و ناو جنگي نيز آن سناريو را حمايت مي‌كنند، گفت: اين سازمان‌ها در يك مركز فكري(think time) در ارتباط با ساخت اينگونه فيلم‌ها تصميم‌گيري و آن را اجرا مي‌كنند.

وي سيستم‌هاي مالي پشت پرده فيلم‌هاي ضد ايراني را دست و دلباز خواند و افزود: اين‌ سازمان‌ها طبق يك فرمول 30 ساله هر چند وقت يك‌ بار به دليل بازدهي بالاي تبليغاتي، اين سري از فيلم‌ها كه بر اساس كتاب و فيلمنامه‌هاي دروغيني بزرگنمايي شده‌اند بر روي آن سرمايه‌گذاري مي‌كنند.     

اين كارگردان با انتقاد از عملكرد دولت انگليس در تحريم شبكه پرس‌تي‌وي خاطرنشان كرد: قطع ماهواره‌اي شبكه پرس‌تي‌وي تنها به دليل اظهارات شخصي مانند مازيار بهاري( نويسنده فيلمنامه‌ گلاب و از دست‌اندركاران فتنه 88) تنها در سايه حمايت از همان جو ايران‌هراسي انجام شده است.

شايان ذكر است باشگاه خبرنگاران پيش از اين در گزارشي با عنوان "آيا اسکار آماده فيلم ضد ايراني ديگري مي‌شود؟" به بررسي برخي از اهداف و پشت‌پرده ساخت فيلم گلاب پرداخته بود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فتنه ، فیلم ، گلاب ، مازیار ، بهاری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار