با کسب سه پیروزی و پذیرش یک باخت در رقابتهای مرحله مقدماتی، ملی پوشان جوان کشورمان توانستند صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با برگزاری آخرین دیدار تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی که امروز ساعت 14 به وقت محلی برابر تیم ملی کانادا برگزار می شود، امتیاز نهایی ایران در مرحله مقدماتی مشخص شده و بر اساس آن حریف ایران در مرحله حذفی مشخص خواهد شد.

بر این اساس، چنانچه ایران صدر نشین گروه اول شود، در مرحله ی حذفی به مصاف تیم چهارم گروه دوم خواهد رفت و چنانچه در جایگاه دوم باقی بماند، با تیم سوم گروه دوم، روبرو خواهد شد.

هم اکنون تیم آلمان با 8 امتیاز صدر نشین گروه یک، ایران با 7 امتیاز در جایگاه دوم و تیم های انگلستان و کانادا با 6 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و پس از آن تیم های مکزیک و آفریقای جنوبی در جایگاه پنجم و ششم گروه هستند.

در گروه دوم نیز تا کنون ترکیه با 8 امتیاز صدر نشین است و سوئد با 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، استرالیا و ایتالیا نیز با 6 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم و تیم های ژاپن و ونزوئلا نیز در جایگاه پنجم و ششم گروه قرار گرفته اند.

بدین ترتیب صعود تیم های آلمان، ایران، انگلستان، کانادا، ترکیه، سوئد، استرالیا و ایتالیا به مرحله حذفی قطعی شده است.

آخرین دیدارهای مرحله ی مقدماتی امروز برگزار شده و از فردا مسابقات مرحله ی حذفی آغاز خواهد شد.

رقابت های بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 جهان، از 16 شهریور آغاز شده و 23 شهریور به پایان می رسد.

برچسب ها: بسکتبال ، ویلچر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار