شهردار منطقه 4 گفت: هشتمین اردوی زیارتی بازدید از جبهه های غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور با حضور 300 نفر از شهروندان شمال شرق تهران برگزار می شود.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب با اشاره به استقبال بسیار خوب خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین شهروندان از این اردوهای زیارتی افزود: طی 7 اردوی زیارتی که با مشارکت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و باغ موزه دفاع برگزار شده است بیش از 4000 هزار تن از شهروندان منطقه 4 از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا بازدید کردند.

شهردار منطقه 4 هدف از برگزاری این اردوهای زیارتی را آشنایی بیشتر خانواده های معظم شهدا و ایثارگرانی و نسل سومی ها با فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد و اظهار داشت: در این اردوهای زیارتی که طی 7 دوره برگزار می شود تلاش می شود تا یاد خاطره دلاوری ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام زنده نگه داشته شود.

کریمیان تصریح کرد: در اردوهای زیارتی غرب کشور که پنجشنبه 21 شهریور ماه برگزار می شود زائران از یادمان شهدای عملیات و الفجر 3 و کربلای 1 در سلسله ارتفاعات قلاویزان یادمان شهدای عملیات مطلع  الفجر یادمان شهدای بازی دراز یادمان شهدای عملیات مرصاد و یادمان شهدای پاوه بازدید میشود.

وی خاطرنشان کرد: مدت زمان برگزاری این اردوهای زیارتی 4 روز در نظر گرفته شده است همچنین حمل و نقل زائران این اردوی زیارتی توسط 12 دستگاه اتوبوس انجام می شود و هماهنگی های لازم جهت استقرار تیم های پزشکی جهت رفاه حال زائران در طی مسیر شمال اورژانس جاده ای و ... صورت می گیرد./ف
برچسب ها: دیار نور ، اردو ، زیارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار