مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 از برگزاری سامانه نشاط در بوستان های این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برگزاری سامانه نشاط در بوستان های منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 قرار داد.

وی  با بیان توضیحات بیشتر افزود: سامانه نشاط در بوستان های منطقه 12 به منظور ارتقای سلامت شهروندان به ویژه دانش آموزان و رفاه حال آنها همزمان با فرا رسیدن ماه مهر برگزار می شود.

محمدنژاد با اشاره نحوه ی اجرای این طرح گفت: این طرح در بوستان های منطقه 12 و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه شهر تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری سامانه های نشاط در بوستان های منطقه 12 با حضور کارکنان و مربیان ورزشی معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزاری مراسم صبحگاهی ویژه شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد در پایان با اشاره به طرح های اداره بازیافت در طرح استقبال از مهر افزود: احداث کلبه های بازیافت در مدارس منطقه 12 توزیع پیک شادی بازیافت ویژه دانش آموزان برگزاری سامانه های نشاط در بوستان های منطقه از طرح های اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در طرح استقبال از مهر است./ف
برچسب ها: بوستان ، مهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار