رئيس حوزه هنري استان گفت: 134اثر به نمایشگاه جشنواره سراسری کاریکاتور تحت عنوان "زندگی شیرین" در خراسان شمالی راه یافت.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،میثم مرادی بيناباج در نشست خبری با اشاره به اینکه این جشنواره برای چهارمین دوره در استان برگزار می شود گفت:هنر کاریکاتور توانسته در خراسان شمالی با روند رو به رشدی روبرو شود.

وی گفت: 999 اثر از 181 هنرمند کشور به این دبیرخانه ارسال شده که پس از داوري ،تعداد 134 اثر برگزیده و به بخش نمايشگاه راه يافت.

وی گفت: 79 اثر در بخش موضوعي زندگی شیرین و 55 اثر در بخش آزاد انتخاب شده که اين آثار در قالب کتاب جشنواره چاپ و نمایشگاه آن نيز در معرض ديد عموم قرار می گیرد .

مرادی افزود:اختتامیه این جشنواره 24 شهریور ماه همزمان با افتتاحیه نمایشگاه این جشنواره خواهد بود که در این جشنواره 6 نفر برگزیده و 10 نفر نیز شایسته تقدیر خواهند شد.

وی اظهار داشت:این نمایشگاه ابتدا در خراسان شمالی بعد در استان تهران و در پایان هم در استانهایی که خواستار برپایی این نمایشگاه هستند خواهد بود.

مرادی افزود:محمد حسين نیرومند، عباس ناصری و محسن اسدی داوری چهارمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع زندگی شیرین را بر عهده داشتند.

وی اظهار داشت:جشنواره سراسری نگاره در چهار رشته پوستر ،طراحي و نقاشي عکس و كاريكاتور برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا 20 مهرماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در حوزه هنری استان ارسال کنند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.