در جریان مسابقات ناین بال آقایان قهرمانی جهان 2013 که در شهر دوحه کشور قطر در جریان است، 2 نماینده کشورمان دیروز در مرحله اصلی با کسب 2 ناکامی به کار خود پایان دادند و از گردونه رقابتها خارج شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سهیل شهریاری ملقب به سوشا بازیکن ایرانی مقیم کشور انگلستان که زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این رقابتها حضور داشت در آخرین بازی گروهی خود در گروه بازندگان (گروه اول) به مصاف بازیکن و ستاره  جدید هلند یعنی آیوو آرتز رفت و با وجود اینکه دقایقی از بازی  را نیز حتی با نتیجه 4 بر 1 پیش افتاده بود ولی موفق به  اداره بازی نشد و در نهایت با نتیجه 9 بر 5 و به رغم تمامی تلاشهایش بازی را به حریف خود واگذار کرد و از گردونه رقابتها حذف شد.

علی مقصود نیز دیگر نماینده شایسته و پرتلاش کشورمان که راه دشواری را در کسب جواز حضور به مرحله اصلی این رقابتها طی کرد و در مرحله انتخابی خوش درخشید، دیروز بعد از ظهر در گروه 9 جدول بازندگان مقابل محمد زولفیکری از اندونزی که قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد، قرار گرفت و با وجود ارائه یک بازی قابل قبول و محکم مقابل حریف قدر خود موفق به کسب نتیجه نشد و در نهایت با نتیجه 9 بر 2 بازی را واگذار کرد و از گردونه مسابقات خارج شد. این رقابتها از امروز بدون حضور نمایندگان ایران  ادامه خواهد داشت./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار