سرمربي تيم فوتبال شهرداري ياسوج از لغو قرارداد يكساله خود با اين تيم خبر داد و گفت: مسايل مادي و پرداخت نشدن حقوق بازيكنان و كادرفني تيم يكي از مهمترين دليل خداحافظي و رفتنم از اين تيم ياسوجي بود.

  جواد زرينچه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: واقعيت را بايد پذيرفت كه بازيكنان ، كادر فني و ساير مجموعه تيم فوتبال شهرداري ياسوج با آن همه ادعا و سطح توقعات مردمي بايد از يك پشتوانه مالي قوي و حمايت جدي مسوولان برخوردار بود.
وي بيان كرد: در دو ماه گذشته كه بنده هدايت اين تيم را بر عهده داشم اين مهم به خوبي اتفاق نيفتاد.
زرينچه با بيان اينكه بسياري از مشكلات موجود به گذشته بر مي گردد، اظهار كرد: بنده با آگاهي از چنين وضعيتي و اميد به رفع مشكلات ودغدغه هاي موجود به اين تيم شهرستاني آمدم.
وي ابراز داشت: اين در حالي است كه مسوولان و دست اندركاران تيم فوتبال شهرداري و خود باشگاه تنها با وعده و امروز و فردا كردن بارمشكلات تيم را سنگين تر كردند و در شرايط تغييرو تحولات شورا و شهرداري نيز هيچ گونه اميدي بر رفع زودهنگام معضلات نمي رفت.
اين ملي پوش سابق تيم جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينكه تيم فوتبال شهرداري ياسوج پتانسيل و ظرفيت لازم براي حضور و ورود به ليگ برتررا دارد، تاكيد كرد: بدون حمايت مالي نبايد انتظار تحقق اين آرزوي بزرگ را داشت.
وي افزود: در همان اوايل ورودم به اين تيم با انگيزه و اميد فرواني به دنبال جذب چند بازيكن بودم كه باز هم مشكلات مالي و كم توجهي مسوولان مانع از اين امر شد.
زرينچه اضافه كرد: در دوهفته گذشته حتي يك زمين تمرين براي انجام تمرينات پيدا نشد ولي همچنان خواهان ورود مقتدارانه به مسابقات ليگ دسته يك و حتي حضور در ليگ برتر بوديم./س
برچسب ها: فوتبال ، شهرداری ، زرینچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.