مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: اگر قرار باشد که کسی ناراحت شود،هیئت مدیره و شخص بنده خواهیم بود.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: عاری و پیروانی هیچ مشکلی با یکدیگر چه در گذشته و چه در حال نداشته اند، اگر حرف و حدیثی نیز بوجود آمده فقط بیان نظر شخصی بوده است و ما تا لحظه آخر دوست نداشتیم که پیروانی از فجر جدا شود تا آنجایی که توانستیم سعی کردیم که جلوی استعفای او را گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز ادامه داد: اگر شکایتی نیز وجود داشته باشد پیروانی و هیچ کس دیگری نباید ناراحت شوند چون عاری نظر شخصی خود را بیان کرده است.

جعفری خاطرنشان کرد: طرف صحبت عاری فقط هیئت مدیره باشگاه بوده است و اگر قرار به ناراحتی باشد شخص من بايد ناراحت شود و به زودی مسائل و مشکلات برطرف مي شود.

هفته آینده سرمربی فجر مشخص خواهد شد

وي گفت: قبل از هر چیز از زحماتي که پیروانی برای ما و تیم فجر شهید سپاسی شیراز کشیده، کمال تشکر را دارم. خوب ما چیزی در حدود هشت، سال در خدمت وي بودیم و اين مربي در هر شرایطی حاضر به همکاری بود و همیشه به فجر سپاسی شیراز کمک کرده اند. ایشان زحمات زیادی برای تیم کشیدند و کارهای بزرگی انجام دادند اما با توجه به شروع فصل جدید مشکلات ما کمی زیاد شد مصدومیت بازیکنان و داوری ها و همه و همه باعث شد تا نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و مشکلاتمان قدری زیاد شد و از آنجا که پیروانی مربی بزرگی است به ما اعلام کرد که من دست باشگاه را باز می گذارم و ما هم چون دیدیم وي اینطوری راحت تر است و برای این که بیشتر از این اذیت نشود با استعفای مربي تيممان موافقت کردم.

مديرعامل باشگاه فجر سپاسي در خصوص مربی جدید فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: ما علی کلانتری را به عنوان مربی انتخاب کردیم و قبلاً هم در خدمت وي بودیم زمانی که تیم ما به دسته یک سقوط کرد کلانتري سرمربیگری را برعهده گرفتند و تیم را از دسته یک به لیگ برتر آورد و به نظر من لطف خداوند شامل حال ما شد تا کادر فنی بتوانند با زحماتی که کشیدند تیم را به لیگ برتر بیاورند.

وی در خصوص سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: ما به احتمال زیاد بعد از بازی با راه آهن و در یکشنبه هفته آینده سرمربی جدید را معرفی می کنیم.

جعفري در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات زیادی که پیروانی در طی این سالها برای فجر شهید سپاسی شیراز کشید کمال تشکر و سپاس را دارم و رفاقت ما و پیروانی همان طور که خود وي گفت پا برجا خواهد ماند و امیدوارم هرجا که هست سالم و موفق باشد.

مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در مورد انتقال نظری به استقلال تصریح کرد: هم من و هم عاری هیچ مشکلی با رفتن نظری به تیم استقلال نداشتيم و نداريم. عاری هم مطمئناً هیچ مشکلی ندارند و اگر هم گله ای کرده اند نظر شخصی خود را بیان کرده اند.

جعفری در جواب این سوال که بعد از به وجود آمدن مشکل بین عاری و پیروانی چرا با عاری تماس گرفته اید و بعد چه صحبت هایی بین شما رد و بدل شد گفت: من فقط برای رفع ابهامات و کنار گذاشتن کدورت ها با عاری تماس گرفتم و هیچ صحبت خاصی به جز رفع کدورت هم نشده است.

مدیر عامل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: برنامه سازمان لیگ برای این هفته با یک سری مشکل مواجه بود که نامه ای هم به باشگاه ما داده شد اما بازی ما در همان روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با وضعیت سر مربی تیم گفت: کلانتری درحال حاضر مربی تیم است و بازیکنان زیر نظر وی تمرینات خود را انجام می دهند. اما طی هفته های آتی وضعیت سر مربی تیم  مشخص خواهد شد و گزینه هایمان در حال بررسی هستند.

جعفري در ادامه گفت: انتخاب کلانتری انتخابی هوشمندانه بود و به خاطر سابقه پربار این مربی و شناخت بایسته و شایسته این شخص انتخاب شد. کلانتری در حال حاضر موفق شده است که تیم را جمع کند و بازیکنان را حتی یک جلسه با هم هماهنگ کند و امید است که بازیکنان طی 3 روز آینده به آمادگی مطلوب برسند.

وی در ارتباط با مصدومان و محرومان تیم گفت: چند بازیکن تیم مصدوم هستند و وضعیتشان در بازی جمعه مشخص نیست اما هیچ محرومی نداریم.

جعفری در ادامه تیم حریف را اینگونه ارزیابی کرد: راه آهن تیم خوبی است و مربی خوبی هم دارد و از نظر مالی هم تیم دارایی هست و زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود و مشکلات مالی هم ندارد. اما تیم ما هم تیم خوبی است، تیم ما هم جوان است و هم جویای نام.

مديرعامل باشگاه فجر سپاسي شيراز در پایان گفت: در حال حاضر ما داریم با تمام قوا تمرین می کنیم تا از عهده بازی روز جمعه برآیم و تماشاچیانمان را خوشحال کنیم و شک از دست دادن پیروانی را نیز از سر بگذرانیم./مح




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار