رئیس جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور با بیان اینکه 6 هزار و 600 طرح مدرسه‌سازی در کشور نیمه تمام است،گفت: جز حمایت خیران اعتباری برای تکمیل طرح ‌های بر زمین مانده نداریم.

حافظی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری خیران را سازنده‌های واقعی کشور دانست و افزود:دولت جدید در نظر دارد تا مردم در امور فرهنگی و اجتماعی بیش از گذشته حمایت کنند.

وی حمایت خیران در عرصه تعلیم و تربیت را فراتر از مرزهای کشور دانست و تصریح کرد: 500 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل و یک هزار خیر در خارج از مرزهای کشور به ترویج و توسعه فضاهای آموزشی می‌پردازند.

رئیس جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور همت خیران مدرسه‌ساز را در موقعیت نامناسب اقتصادی مطلوب دانست و گفت:ارتقای کشور منوط به سیستم آموزش و پرورش است.

حافظی با اشاره به اینکه در 31 استان کشور،550 مجمع خیران مدرسه‌ساز فعالیت می‌کنند، افزود:مازندران استانی فرهنگ دوست و ولایتمدار است و به هر میزان در عرصه تعلیم و تربیت هزینه شود سرمایه‌گذاری در حوزه انسان‌سازی است.

وی از ایجاد مجمع خیران داروساز در کشور خبر داد و تصریح کرد:قرار است با هماهنگی معاون غذا و داروی کشور مجمع خیران داروساز در کشور راه‌اندازی شود.

رئیس جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه واکسن‌هایی که وارد کشور می‌شود ناقل بیماری است،گفت:امراض جدیدی که از طریق دارو وارد کشور می‌شود کشورهای صادرکننده درصدد تولید داروی جدید برای این بیماری‌ها هستند.

حافظی افزود:جوانان نخبه کشور در عرصه داروسازی نیز گام‌های موثری برداشته‌اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.