رئیس مکتب فاطمه الزهرا (س) مشهد مقدس گفت: در همایش "اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی " باید فرهنگ اسلامی برگرفته از سیره اهل بیت و ائمه اطهار(ع) توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، فاطمه قرانی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: آموزش فرهنگ درست مصرف و قناعت که ریشه در فرهنگ ناب اسلام دارد باید از طریق برگزاری دوره های آموزشی برای افراد تحت پوشش این نهاد انجام گیرد.

وی عملکرد چند ساله کمیته امداد را مثبت ارزیابی و پیشنهاد کرد کمیته امداد روی تمامی موسسات خیریه نظارت داشته باشد و بررسی نتایج عملکرد آنها را جزو اهداف خود قرار بداند.

فاطمه قرانی افزود در بسیاری از این موسسات خیریه از احساسات مردم سوء استفاده می شود در صورت نظارت مستقیم کمیته امداد امام خمینی (ره) بر روی این مراکز، می توان حرکت و فعالیت آنها را اصلاح کرد.

رئیس مکتب فاطمه الزهرا (س) مشهد مقدس در پایان ضمن تاکید بر مساله فرهنگ سازی گفت: در کنار کمیته امداد، صدا و سیما باید در قالب فیلم و محصولات فرهنگی درونی سازی فرهنگ قناعت و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در دستور کارش قرار دهد.

گفتنی است همایش علمی پژوهشی «اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی» امروز و فردا (20 و21 شهریورماه سال جاری) به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوي در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود/س

برچسب ها: فرهنگ ، درست ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.