معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از تماشای نمایش " سیندرلا " به کارگردانی جلال تهرانی این نمایش را اثری ارزشمند توصیف کرد که توانسته به درستی لایه های مختلف اجتماعی را به مخاطب نمایش دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، علی مرادخانی با بیان این مطلب افزود: نمایشی که از آقای تهرانی با بازی ارزشمند بازیگران آن دیدم نمایشی بسیار زیبا بود که به نظر می رسد باید این نوع کارها در آینده بیشتر از این تعدادی که هست روی صحنه های تئاتر دیده شود. زیرا این تئاتر با استقبالی که من از آن دیدم به نظر تئاتر مورد توجه جامعه ماست که به درستی توانسته لایه های مختلف اجتماعی را روی صحنه نمایش دهد.

وی افزود: این نمایش با درنظرگرفتن مولفه هایی که به آن اشاره کردم تئاتر موفقی بود و امیدوارم در آینده شاهد به صحنه رفتن چنین آثار ارزشمندی باشیم. این نوع تئاترها، نیاز جامعه متفکر امروزی ماست که دوست دارد آنچه در فضای اجتماعی خود می گذرد را روی صحنه تئاتر مشاهده کند.

معاون هنری وزیر ارشاد با اشاره چگونگی حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدن آثار نمایشی خاطر نشان کرد: به طور حتم در آینده ای نزدیک از آقای جنتی برای حضور در مجموعه تئاتر شهر و سایر مجموعه های نمایشی دعوت خواهم کرد و حتم دارم وی نیز از این دعوت ما استقبال خواهند کرد. چرا که معتقدم مسوولان هر اندازه که  به فضای عرفی جامعه نزدیک شوند زنده تر و پویا تر از آنچه وظیفه دارند به مسائل و مشکلات فرهنگی هنری رسیدگی می کنند.

مرادخانی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده ما مسئولان این است که چشم ، گوش و ذهن مان، ذهنیت های عرف جامعه نیست و آمدن ، دیدن یا شنیدن محصولات فرهنگی هنری در محل اجرا یا تولید اثر به نظر من اولین و مهم ترین اقدامی است که مسوولان، به صورت خاص مدیران فرهنگی هنری باید آن را انجام دهند زیرا در آن صورت است که می توان به راحتی تصمیم گیری کرد و در فضای عرفی جامعه هم قرار گرفت.

براساس این گزارش معاون هنری وزیر ارشاد بعد از پایان نمایش با حضور در پشت صحنه، از تلاش نویسنده و کارگردان ، بازیگران و عوامل نمایش تقدیر کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار