تیم های تهران و کردستان به دیدار نهایی مسابقات تنیس دختران کمتر از ۱۶ و کمتر از ۱۸ سال کشورقهرمانی کشور در ساری خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در پایان پنجمین روز این رقابتها که در دو بخش انفرادی و دو نفره در ساری برگزار شد،تیم های تهران و کردستان با برتری برابر تیم آذربایجان غربی و خراسان رضوی به دیدار نهایی این رقابتها صعود کردند و امروز برای کسب مقام قهرمانی این رقابتها به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی این رقابتها و در رده سنی کمتر از۱۶ سال صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن با شکست دادن عسل دمیرچی و الهه ارجمندی فینالیست شدند.

در رده سنی زیر ۱۸ سال این رقابتها هم سحر نجعی و صبا نجفی با برتری برابر نیایش میرزایی و الهه اشرفیان به دیدار پایانی این مسابقات صعود کردند.

مسابقات تنیس قهرمانی دختران کمتر از زیر ۱۶سال وکمتر از ۱۸ کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته با رقابت حدود 60 تنیسور از ۱۴ استان کشور از تهران، خراسان رضوی، زنجان،مازندران الف،گلستان،کرمان،قزوین،گیلان،کردستان،مازندران ب،آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان،اصفهان و آذربایجان شرقی در ساری مرکز مازندران آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

تیم های شرکت کننده در این رقابتها در بخش تیمی دور مقدماتی در ۴ گروه با هم رقابت و پس از آن در بخش انفرادی به رقابت می پردازند./ب

برچسب ها: فینال ، تنیس ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.