علي دايي در تمرینات تيم فوتبال پرسپولیس در جریان بازیهای درون تیمی از میلاد غریبی در دفاع چپ استفاده کرده و به نظر می رسد برای تغییر پست او برنامه ای دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ میلاد غریبی در بعضی بازیهای درون تیمی پرسپولیس به عنوان دفاع چپ تلاش کرده است.
به نظر می رسد این اقدام دایی به دو دلیل صورت گرفته است، اول آنکه تا رسیدن پولادی به شرایط مسابقه، میثم حسینی تنها چپ پای تخصصی در خط دفاع است و او هم دو اخطاره است. دوم اینکه با آمدن خلعتبری، ترافیک در خط حمله و هافبکهای هجومی بسیار سنگین شده و برای ميدان دادن به غریبی تغییر پست یک تدبیر است.

میلاد غریبی درباره این تغییر پست و توانایی حضور در آن می گوید: من برای تلاش کردن کاملا به آینده امیدوار هستم. دایی بی حساب کاری نکرده است. دیدید که هریک از بچه های جدید هم که تلاش کرده اند، عالی بودند.

من پنهان نمی کنم که حضور در خط حمله یا حداقل پشت خط حمله را دوست دارم و به آن خو گرفته ام، ولي اگر کادر فنی تشخیص دیگری بدهد، سراپا گوشم و در اختیار تیم خواهم بود.

وی ادامه داد: چپ پا که هستم و در زمان علی دولتی که در تیم ملی بودم، دفاع چپ به ميدان مي رفتم، البته فکر نمی کنم نیازی باشد در این پست قرار گيريم، چون میثم حسینی واقعا عالی کار کرده و واقعا خط دفاع مطمئنی دارم. پولادی هم تا چند وقت دیگر می رسد و ما دو نفر از بهترین ها را در این پست داریم./مح
برچسب ها: غریبی ، دولتی ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار