سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: کمندانی در فصل نقل و انتقالات با باشگاه ما قرارداد بسته بود و بعد بدون فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست، به خاطر همین ما از این بازیکن شکایت کردیم.

رستم زندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس آئین نامه نقل و انتقالات یک بازیکن اجازه ندارد که همزمان با دو باشگاه قرار داد ببندد و اگر این کار را انجام داد محرومیت در انتظارش خواهد بود. کمندانی هم تخلفاتی کرده که باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد.

سرپرست تیم فوتبال راه آهن (سورینت) در ادامه اظهار داشت: کمندانی بیان کرد که با باشگاه مقاومت قرار داد دارد به خاطر همین نمی تواند با باشگاه راه آهن قرار داد نهایی ببندد.
به هر حال این بازیکن به جای حضور در تیم مقاومت با پرسپولیس قرار داد بست و ما هم از وی شکایت کردیم.

وي درباره عدم مشکل کمندانی برای خروج از کشور و بازی کردن در لیک پرتغال گفت: مسئولان پرسپولیس در آن موقعی که کمندانی شاکی نداشت پاسپورتش را گرفتند به خاطر همین این بازیکن مشکلی برای خروج از کشور ندارد.

زندي درباره شایعات مطرح شده درباره حضور ابراهیم زاده در تیم سپاهان بیان کرد: ابراهیم زاده چند روزی به مرخصی رفته بود. حضور این مربی در تیم سپاهان شایعه ای بود که برخی از رسانه ها مطرح کردند.

سرپرست راه آهن در خصوص بازی تیمش مقابل فجر شهید سپاسی بیان کرد: تیم ما روند رو به رشدی تا الان داشته است و قصد داریم این روند را با برد مقابل فجر شهید سپاسی ادامه دهیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار