سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: خودباوری موجود در تیم از اخذ امتیاز هفته اول مهمتر بود که به آن دست یافتیم.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از باخت هفته اول رقابت ها ناراحت نیستم علی رغم اینکه 3 امتیاز بازی را از دست دادیم اما به نتایج خوبی رسیدیم و این فاکتوری است که شاید در هفته های نخست لیگ در دیگر تیم ها وجود نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری اظهار داشت: در بازی برابر میثاق، اين خودباوری تیم بود که با وجود تمام مشکلات مقابل رقیب ایستاد و حتی در لحظاتی نیز می توانستیم پیروز مسابقه باشیم.
در مقایسه با تمام حواشی که در فصل نقل و انتقالات با آن روبه رو بودیم در برابر تیمی آماده، محکم ایستادیم به همین دلیل از بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: با توجه به شناخت بازیکنان از توانایی خود و همچنین همبستگی آنها شرایط روحی و روانی حاکم بر تیم بسیار ایده آل است و در همین راستا تمرینات خوبی را برای رویارویی با راه سازی پشت سر می گذاریم.
این تیم شکل گرفته از جوانان با استعدادی است که در طول بازی در غالب دفاعی فرو مي روند که گلزنی به چنین تیمی کار بسیار سختی است از سوی دیگر ضد حملات بازیکنان راه ساری نیز می تواند خطرناک باشد اما با مطالعه ای که از کار تاکتیکی حریف داشته ایم رقابت خوبی خواهیم داشت.

داورزنی بیان داشت: فصل گذشته ترکیب تیم با شرایط بهتری رو به رو بود زیرا ما از حضور 4 بازیکن با تجربه ملی پوش بهره می بردیم که متأسفانه امسال آنها را در اختیار نداریم اما بازیکنان فنی قدیمی حاضر در ترکیب فضایی را برای جوانان نیز فراهم آورده اند که رقبا، منصوری را تیم یک دستی بخوانند همین امر باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود./مح

برچسب ها: تیم ، فوتسال ، باخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار