فرمانده انتظامی استان قم گفت: محوریت فکری و دغدغه پلیس حل مشکلات مردم است و امروز پلیس به دنبال کسب رضایت الهی و اعتماد اجتماعی است و این بارزترین ویژگی است که پلیس قم آن را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کاظم مجتبایی در جلسه اخوت کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: رویکردی که اکنون در فرماندهی انتظامی استان قم دنبال می‌شود هم درون‌نگر و هم برون‌نگر است. درون‌نگر یعنی توجه به اقتدار درونی مجموعه پلیس است به این معنا که فرماندهان، مدیران و تمام کارکنان باید به زینت نظم و انضباط، تعهد، اخلاق، مردم‌داری و امانت‌داری آراسته باشند. پلیسی می‌تواند اقتدار داشته و مورد اعتماد و اطمینان مردم قرار گیرد که بتواند خودش را به این ویژگی‌ها آراسته کند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: تلاش‌های وسیعی از طریق رده‌های عقیدتی، حفاظت، آموزش و بصیرت که کارشان تربیت و ارتقاء بینش کارکنان است صورت گرفته تا کارکنان پلیس به سمت این ویژگی‌ها حرکت کرده و متخلق به این اوصاف شوند.

وی ادامه داد: نتیجه این تلاش‌ها کاهش 23 درصدی جرائم کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم است و این افتخاری برای فرماندهی انتظامی استان است.

مجتبایی اضافه کرد: در بخش برون‌نگر نیز توجه خاصی به جرائم به ویژه جرائم خشن به عمل آمده و سعی ما بر این است که هیچ وقت اقتدار قربانی رفتارهای دیگر نشود، اگر ما می‌خواهیم اقتدار بیرونی داشته باشیم باید انضباط ظاهری و باطنی، برخورد جدی با مجرمان و در کار ایثار، امانت‌داری و صداقت رفتاری داشته باشیم.

وی بیان داشت: محوریت فکری و دغدغه پلیس حل مشکلات مردم است و امروز پلیس به دنبال کسب رضایت الهی و اعتماد اجتماعی است و این بارزترین ویژگی است که پلیس قم آن را دنبال می‌کند./س

برچسب ها: قم ، محوریت ، فکری ، دغدغه ، پلیس ، حل ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.