دبیر علمی همایش ملی حدیث رضوی از ارسال 10 مقاله از سوی اساتید خارج کشور به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام عبدالهادی مسعودی با اشاره به همایش ملی حدیث رضوی اظهار کرد: در این همایش احیای تمدن نوین اسلامی با دستاوردهای علمی و پژوهشی خود پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مقالات مطلوبی در زمینه سیره و سبک زندگی رضوی به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: باید نتایج به دست آمده از ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه همایش به عنوان اساس برنامه‌های اجتماعی در سطوح آموزش و پرورش و آموزش عالی قرار گرفته شود تا بخشی از اهداف همایش برآورده ‌شود.

دبیر علمی همایش ملی حدیث رضوی تاکید کرد: رسانه‌های مختلف باید آثار موجود در زمینه سبک زندگی دینی را عرضه کرده و به مخاطب برسانند تا در برنامه‌ریزی‌ها به طور مطلوب از آنها استفاده شود.

وی عنوان داشت: تاکنون 292 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده به طوری که سطح این مقالات علمی و قابل قبول است.

دبیر علمی همایش ملی حدیث رضوی با بیان اینکه همایش حدیث رضوی برای ارزیابی نوقلمان گشوده شده است، گفت: سعی شده در این همایش زمینه‌ای فراهم شود تا آثار نوقلمان مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آینده پژوهشگران در زمینه احیای نسخ احادیث امام رضا(ع)، تفسیر روایی امام رضا(ع)، مناظرات کلامی و دیدگاه‌های متعدد امام رضا(ع) درباره سبک زندگی، معارف دینی، یاران امام رضا(ع) و آموزه‌های فقهی و کلامی شیعه آثار خود را ساماندهی و عرضه کنند./س

برچسب ها: قم ، ارسال ، مقاله ، همایش ، حدیث ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.