سردار رحيمي با اشاره به ممنوع بودن سوار کردن دانش آموزان زیر 12 سال در صندلی جلو سرویس مدارس اظهار گفت: کسانی که امسال قرار است برچسب سرویس مدارس را بدهند باید ویژگی های ایمنی خودرو معاینه فنی آموزش راننده صلاحیت راننده به عنوان سرویس مدارس را در نظر گیرند.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص سرویس مدارس گفت: سرویس مدارس از موضوعات مهمی است که در سالهای اخیر به آن پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در سال های قبل کمتر از 2 هزار سرویس مدارس ساماندهی شده داشتیم که این تعداد امروز به 20 هزار سرویس رسیده و این سرویسها شناسنامه دار شده و در طول سال تحصیلی به دانش آموزان خدمت رسانی می کنند.

رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: امیدواریم با کلاس هایی که جهت آموزش رانندگان از یک ماه قبل شروع کرده ایم تا مهر 20 هزار راننده آموزش ببینند که این آموزش ها بیانگر قوانین و مقررات وداشتن رفتارهای صحیح در منظر کودکان است.

وی با اشاره به این که این آموزشها در مناطق 22 گانه رانندگان سرویس در حال انجام است گفت: خانواده ها در انتخاب سرویس فرزندان خود دقت به عمل آورده و از خودورهای فرسوده استفاده نکنند.

وی افزود: مدیران مدارس نقش اساسی در تعیین رانندگان مدارس دارند و باید رانندگان را انتخاب کنند که صلاحیت رانندگی کودکان را داشته باشد.

رئیس پلیس راهور تهران اظهار داشت: از ابتدای مهر و بازگشایی مدارس بحث بر خورد با رانندگان مختلف مطرح می شود به گونه ای که صلاحیت راننده و ایمنی خورور جز مطالبات جدی ماست.

وی با اشاره به ممنوع بودن سوار کردن دانش آموزان زیر 12 سال در صندلی جلو سرویس مدارس اظهار داشت: کسانی که امسال قرار است برچسب سرویس مدارس باید ویژگی های ایمنی خودرو معاینه فنی آموزش راننده صلاحیت راننده به عنوان سرویس مدارس را در نظر گیرند./ف
برچسب ها: صلاحیت ، راهور ، سرویس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
شما که به قانون خیلی علاقه دارید چرا طبق قانون دریاف اینترنتی خلافی رو فعال نمی کنید
آخرین اخبار