اختصاصي/

زمان اعلام هويت اجساد سوخته شده مشخص شد

رئيس تشخيص هويت آگاهي ناجا گفت: با تلاش پرنسل تشخيص هويت، اميدواريم تا 72 ساعت آينده هويت اجساد سوخته شده در حادثه شب گذشته را اعلام کنيم.

سرهنگ دکتر فخرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: حادثه تاسف بار شب گذشته که منجر به فوت 44 نفر شده بود، 43 نفر به دليل سوختگي شديد از روي چهره و کارت ملي مورد شناسايي قرار نگرفتند و اين موضوع باعث شد تا کارشناسان اقدامان تخصصي خود را‌آغاز کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به تعداد اجساد این حادثه، ظهر امروز نیز یک تیم پنج نفره از مرکز تحقیقات جنایی برای نمونه‌گیری از تمامی اجساد غیرقابل شناسایی به قم اعزام شدند، گفت: تیم کارشناسی مرکز تشخیص هویت ناجا توانست با توجه به خصوصیات ظاهری افراد، هویت 11 تن از این اجساد را شناسایی کند.

رییس مرکز تشخیص هویت ناجا با بیان اینکه اجساد 32 تن از این افراد قابل شناسایی نیست، گفت: با توجه به شدت حادثه و سوختگی، شناسایی هویت این جان‌باختگان به کندی پیش خواهد رفت.

سرهنگ دکتر فخرز ادامه داد: از بامداد امروز ماموران تشخيص هويت اقدامات خود را براي در خصوص نمونه برداري از خون و استخوان ‌هاي متوفيان آغاز کردند و اميدواريم تا 72 ساعت آينده اسامي هويت سوخته شدگان محرز شود.

وي در پايان خاطر نشان کرد: همچنين هموطنان براي دريافت اطلاعات از بستگان خود مي‌توانند در هر استاني که هستند به پزشکي قانوني همان استان مراجعه کنند و نيازي به مراجعه حضوري به اداره تشخيص هويت قم نيست.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار