رقابتهای شنای قهرمانی مسافت کوتاه 14 و زیر 14 ساله های دختران کشور در آذرشهر در استخر آکوایومی شهرستان آذرشهر به کار خود ادامه می دهد و با اتمام 7 ماده شناگران خراسان رضوی و تهران پیشتاز این رقابتها هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،در ادامه این رقابتها 3 ماده دیگر از 16 ماده رقابتها برگزار شد و در رشته 50 متر آزاد یاسیمن بادامکی از خراسان رضوی با زمان 30 ثانیه و 1 صدم ثانیه قهرمان شد و رها طیب و بهار امامی هر دو از تهران دوم و سوم شدند.

در رشته 200 متر کرال پشت خنانه افشار از تهران با رکورد 2دقیقه و 43 ثانیه و 90 ثانیه به مدال طلا رسید و مهشدی نبی زاده از خراسان رضوی و فاطمه ایل بیگی از تهران دوم و سوم شدند.

در رشته 100 متر قورباغه ریحانه غلامی از خراسان رضوی با رکورد 1 دقیقه و 23 ثانیه و 40 صدم ثانیه قهرمان شد و رزناز نجیب الاشرافی از تهران دوم شد و مائده حضوری از تهران در جایگاه سومی ایستاد.

در این دوره از رقابتها 15 تیم گیلان ، فارس ، زنجان ، خراسان رضوی ، قزوین ، کردستان ، تهران ، البرز ، اصفهان ، توابع تهران ، اردبیل ، چهارمحال بختیاری ، آذربایجانغربی ، بوشهر و آذربایجانشرقی حضور دارند.

پیش از این در ماده 200 متر آزادرها طبیب از تهران قهرمان شد و هسا مهمان نواز از خراسان رضوي و ساجده تبریزي از تهران دوم و سوم شدند و در این ماده سارا معمار پور از آذربایجان شرقی پنجم شد.

در ماده 100 متر کرال پشت بهار امامی از تهران طلا گرفت و مهشید نبی زاده از خراسان رضوي به مدال نقره دست یافت و حنانه افشار از تهران به مدال برنز رسید.

در ماده50 متر قورباغه ریحانه غلامی از خراسان رضوي ، مائده حضوري از تهران و پریا کمال زاده ا زفارس اول تا سوم شدند و شقایق زنده دل از آذربایجان شرقی ششم شد.

و در ماده 200 متر پروانه مهسا مهمان نواز ازخراسان رضوي زودتر از همه به خط پایان رسید و وانیا ملک زاهدي از تهران و ساینا سماك از البرز در رده های دومی و سومی ایستادند.

رقابتهای شنای قهرمانی مسافت کوتاه 14 و زیر 14 ساله های دختران کشور در 16 ماده 200 متر آزاد ، 100 متر کرال پشت ، 50 متر قورباغه ، 200 متر پروانه ، 50 متر آزاد ، 200 متر کرال پشت ، 100 متر قورباغه ، 4 در 100 آزاد تیمی ، 100 متر آزاد ، 200 متر قورباغه ، 200 متر مختلط انفرادی ، 100 متر پروانه ، 50 متر کرال پشت ، 100 متر مختلط انفرادی ، 50 متر پروانه و 4 در 100 متر مختلط تیمی به مدت 2 روز صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

تیم آذربایجانشرقی با ترکیب سارا معمارپور ، مهشاد نیک سرشت ف مهیا قلی زاده ، شقایق رنجبر ، شقایق زنده دل ، سروین عظیم زاده و ملیسا آقایی به مربی لیلا حقیقت و سرپرستی سمیه شیخی در رقابتها حضور دارد./س

 

برچسب ها: شناگران ، خراسان ، پیشتاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.