رئیس آموزش و پرورش شهر تهران از در نظر گرفتن 17 هزار تاکسی ون مینی بوس جهت سرویس مدارس سال تحصیلی جدید خبر داد.

سید علی یزدیخواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تفاهم نامه سرویس مدارس گفت: در طول سال های اخیر همکاری های خوب در راستای مصوبات دولت داشته ایم و امسال با همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک پلیس راهور سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی  می خواهیم خدمات بهتری به دانش آموزان بدهیم تا هم والدین شاهد صرفه جویی اقتصادی باشند و هم سرویس امن  و ایمن داشته باشیم.

وی ادامه داد: مقدمات کارشناسی مطالعات میدانی تمام شده و امروز تفاهم نامه بین دستگاههای مربوطه در آموزش و پرورش شهر تهران امضا شد.
یزدیخواه گفت: شاخص های سرویس مناسب مدارس شرکت های مجازی است که می تواند در مناطق مختلف خیانت کند.

همچنین شرایط خودرو سن خودرو و شرایط راننده شرایط پوشش خودرو و آرم های مجاز و نظارت و کنترل و آموزش راننده از معیارهای در نظر گرفته در این خصوص است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: آموزش 8 هزار راننده امسال قبل از شروع سال تحصیلی آغاز شده و 17 هزار تاکسی و ون و اتوبوس و مینی بوس برای سرویس مدارس سال تحصیلی 93-92 در نظر گرفته شده است و بدین ترتیب 110 هزار دانش آموز با ناوگان رسمی حمل و نقل می شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای هر منطقه یک شرکت مطمئن انتخاب کردیم که مدیران با معرفی اداره آموزش و پرورش و با این شرکت ها برای تردد دانش آموزان همکاری کنند./ف

برچسب ها: راننده ، سرویس ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار