رئیس شورای شهر بومهن گفت: ما در شورای شهر بومهن و به ویژه شهرداری اجازه اشتباه و خطا نداریم جمعیت شهر در قیاس با گذشته دو برابر شده است ولی در نقطه مقابل امکانات افزایش پیدا نکرده است.

علی رضا بخششی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مشکلات شهر بومهن گفت:بخش بومهن نسبت به قبل از وسعت جغرافیایی و همچنین انبوهی از جمعیت برخوردار است و برای رفع این کمبود ها کار و فعالیت اصولی تری را در این منطقه می طلبد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه امکانات با رشد جمعیت افزایش نداشته است تصریح کرد :ما در شورای شهر بومهن و به ویژه شهرداری اجازه اشتباه و خطا نداریم جمعیت شهر در قیاس با گذشته دو برابر شده است ولی در نقطه مقابل امکانات افزایش پیدا نکرده است.

رئیس شورای شهر بومهن با تاکید بر اینکه باید سطح اعتماد مردم را به شهرداری ارتقاء دهیم اضافه کرد :متاسفانه در سالهای گذشته اعتماد مردم به شهرداری آسیب دیده است ما با فعالیت بیشتر باید سطح اعتماد مردم را به شهرداری ارتقاء دهیم و این مهم با همکاری نهاد ها در مدیریت شهری صور ت می گیرد.

بخششی در خاتمه اظهارداشت: شورای شهر بومهن آمیخته با تجربه تخصص و انرژی جوانی و اراده راسخ در جهت حل مشکلات و کمبود های شهر در بخش های مختلف است و در راستای برخورداری از شهری با ساختار شهری مطلوب فعالیت می کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.