وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: اگرچه تحريم ظالمانه فشار مي آورد اما تحريم هزينه عزت يك جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علي ربيعي دیروز در مراسم افتتاح متمركز ۱۲۳ طرح تعاوني استان اصفهان و هشتمين جشنواره تعاوني هاي برتر اظهار كرد: براي اداي تكليف و وظيفه سنگين در برابر مردم هيچ راهي به جز موفق شدن وجود ندارد.

وي بر بازگشت به آرمانهاي انقلاب تاكيد كرد و افزود: بايد در شرايط موجود رياكاري و چند جور حرف زدن را كنار بگذاريم.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تصريح كرد: شرايط به شكلي است كه اگر به روحيه ابتداي انقلاب بازنگرديم با مشكلات جدي مواجه مي شويم.
ربيعي بابيان اينكه كشور با بودجه اي مواجه است كه تنها نصف آن محقق مي شود، اظهار كرد: در سايه همدلي و فهم يكديگر، دولت تدبير و اميد بايد بر اين مشكلات غلبه كند.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به شعارهاي اصلي انقلاب گفت: لازم است در جهت گسترش اسلام در جامعه، محروميت زدايي، كمتر كردن آسيب ها و ديني كردن جامعه گام برداريم ودولت تدبير و اميد در صدد كم كردن رنج زندگي مردم است تا نشاط و اميد به جامعه باز گردد.
وي با اشاره به تاكيد مقامات كشور بر رفاه اجتماعي گفت: آنچه مد نظر ماست گسترش طبقه متوسط ضعيف كه نياز به حمايت دارد نيست و هدف حركت به سمتي است كه بيشترين اقشار جامعه در يك وضع نسبي خوب قرار گيرند و فاصله ها كم شود.
ربيعي با اشاره به كاهش درآمدهاي نفتي تاكيد كرد: شرايط به گونه اي پيچيده شده كه ركود و تورم توام را در اقتصاد تجربه مي كنيم.
وي درباره شكل گيري شركت هاي تعاوني گفت: تعاوني مقوله اي نيست كه از بالا شكل بگيرد بلكه بايد به عنوان يك نياز اجتماعي از پايين تشكل شود.

گفتنی است: مراسم افتتاح متمركز ۱۲۳ طرح تعاوني در استان اصفهان با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي برگزار شد.
اين طرح ها با سرمايه گذاري افزون بر ۳۱۶ ميليارد تومان محقق شده و براي ۱۴ هزار و ۱۳۴ نفر در استان اصفهان فرصت شغلي ايجاد كرده است/س.

برچسب ها: اصفهان ، وزیر ، تعاون ، کار ، رفاه ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.