مدیر عامل پست بانک گفت: ایجاد درآمد موجب کاهش معضلات شده که پست بانک تلاش می کند با کارآفرینی و ارتقاء درآمد جامعه در تحقق آن پیشگام باشد.

ضیایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ایجاد درآمد مناسب برای افراد جامعه موجب کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی شده و پست بانک ایران در همین راستا تلاش می کند با کارآفرینی و ارتقاء درآمد جامعه در تحقق آن پیشگام باشد.

وی با تاکید بر رعایت شاخص مصارف و منابع و مدیریت صحیح آن تاکید کرد: این بانک دارای شخصیت منحصر به فردی است و همه کارکنان آن از برجستگان شبکه بانکی هستند و فرهنگ سلامت کاری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

مدیر عامل پست بانک اظهار داشت: اقدامات انجام شده توسط پست بانک ایران نشان دهنده ظرفیت بالای آن و شایستگی های کارکنانش است.

ضیایی تصریح کرد: یکی از سیاست های این بانک شفاف سازی عملکرد است و تمام فعالیت ها و اقدامات آن بدون کوچک ترین ابهامی و به صورت شفاف و روشن انجام می شود زیرا در مقابل سهامداران و مشتریان مسئول هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این بانک با تمام نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی به ویژه زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری های صمیمانه ای دارد و علاوه بر تحقق EPS مورد انتظار سهامداران به دنبال تحقق EPS معنوی نیز هست تنها این کار است که کارکنان آن را امتناع می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار