نشست اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال با رضا صالحی‌امیری، سرپرست وزارت ورزش ديروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نشست اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال با رضا صالحی‌امیری، سرپرست وزارت ورزش ديروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

علی فتح‌الله‌زاده،‌ مقداد نجف‌نژاد، منصور پورحیدری و احمد شهریاری حاضران در این نشست بودند.

همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال نیز در این جلسه حضور داشت.
 
**فتح‌الله‌زاده: جلسه خوبی با آقای صالحی امیری در وزارت ورزش داشتیم
    
فتح‌الله‌‌زاده پس از جلسه هیات ‌مدیره استقلال با سرپرست وزارت ورزش، عنوان کرد: جلسه خیلی خوبی بود. اعضای هیات مدیره به سرپرست وزارت ورزش معرفی شدند و روزنه‌های امیدواری در این جلسه دیده شد. کار سنگینی داشتیم و در مجموع جلسه خوبی برگزار شد.
فتح‌الله‌‌زاده پس از جلسه هیات ‌مدیره استقلال با سرپرست وزارت ورزش، عنوان کرد: جلسه خیلی خوبی بود. اعضای هیات مدیره به سرپرست وزارت ورزش معرفی شدند و روزنه‌های امیدواری در این جلسه دیده شد. کار سنگینی داشتیم و در مجموع جلسه خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مورد واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس چهار گزینه مطرح شد، یادآور شد: بحث اول این بود که دو نفر از اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر جلسه برگزار کنند و به جمع‌بندی درباره این موضوع برسند. یکی دیگر از موارد این بود که 51 درصد از سهام را به مردم و 49 درصد از آن را به پیشکسوتان واگذار کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: مورد دیگر این بود که 5 سال سهام باشگاه را اجاره دهند و مورد دیگر این بود که سهام را به یکی از شرکت‌ها و کمپانی‌های قوی واگذار کنند که آن شرکت بتواند از برند استقلال استفاده کند. تلاش می‌کنیم این موضوع را تا یک ماه آینده جمع‌بندی کنیم و از طریق سجادی آن را اعلام کنیم.

فتح‌الله‌زاده درباره اختلافی که بین استقلال و سازمان لیگ به وجود آمده، تصریح کرد: این موضوع مسئله‌ای نبود که بخواهیم با وزیر مطرح کنیم و در سطح آن نبود که چنین کاری کنیم. این مسئله به سازمان لیگ برمی‌گردد. برنامه‌های سازمان لیگ منصفانه نیست. ما با شش بازیکن تمرین می‌کنیم و بقیه همه در کلینیک هستند. اگر در بازی مقابل ذوب آهن چهار بازیکن دیگرمان مصدوم شوند، دیگر بازیکنی نداریم و دستمان خالی می‌شود.

مدیرعامل استقلال با اشاره به دیدار برگشت مقابل بوریرام یادآور شد: ما باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده تایلند قرار گیریم و این برنامه‌ریزی‌ها ضعف سازمان لیگ است نه اقتدار آن. استقلال مظلوم واقع شده و از این برنامه‌ها ضربه می‌خورد.

وی درباره حل مشکلات مالی تاکید کرد: بحث مشکلات مالی کلی صورت گرفت و امیدواریم که هرچه زودتر این موارد حل شود.
 
**نجف‌نژاد: صالحی برای حل مشکلات مالی استقلال قول داد
    
مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با سرپرست وزارت ورزش، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و مسائلی را با وزیر در میان گذاشتیم. مواردی را درباره برنامه‌های آینده استقلال مطرح کردیم و یک‌سری مسائل هم وزیر با استقلال در میان گذاشت.

وی در مورد برطرف شدن مشکلات مالی آبی‌پوشان یادآور شد: وزارتخانه نمی‌تواند مشکلات مالی را حل کند اما وزیر قول داد که اگر دست آنها باز شود یک‌سری کمک‌هایی انجام دهد. دیدگاه وزیر نسبت به استقلال، پرسپولیس و تمام باشگاه‌ها مثبت است.

رئیس هیات‌ مدیره باشگاه استقلال در مورد واگذاری استقلال به بخش خصوصی یادآور شد: قانون می‌گوید که این امر باید صورت بگیرد و ما واگذار شویم. دغدغه وزیر هم همین بود و اعلام کرد که اگر قرار است واگذار شود بحث تعالی و توسعه این باشگاه در نظر گرفته شود.
 
**پورحیدری: آنهایی که می‌گفتند صالحی به ورزش اشراف ندارد، حرف‌شان درست نبود
    
منصور پورحیدری در پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با سرپرست وزارت ورزش صحبت کردیم و او نشان داد که انسانی روشن و منطقی است و
منصور پورحیدری در پایان تمرین ديروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با سرپرست وزارت ورزش صحبت کردیم و او نشان داد که انسانی روشن و منطقی است و البته صحبت‌ها بیشتر پیرامون دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود.

وی افزود: اصلأ بحث مالی مطرح نشد، چون این مباحث فضای خاص خود را دارد ولی بیشتر بحث آشنایی بود و صالحی امیری اعضای هیات مدیره دو باشگاه را راهنمایی کرد.

پورحیدری تاکید کرد: بحث‌های این جلسه خیلی مثبت بود، چون وزارت باید در آینده برنامه‌ریزی کند و بیشتر در مورد اداره دو باشگاه صحبت شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی در این جلسه گلایه‌های مالی را مطرح نکرد، گفت: یک‌سری مسائل گفته شد که شکی در آن نیست ولی در کل جلسه خوبی بود و اینکه آینده دو باشگاه چگونه رقم بخورد. سرمربی استقلال گلایه نکرد، بلکه یک‌سری از مشکلات را گفت، اما آنهایی که می‌گفتند صالحی به ورزش اشراف ندارد، حرف‌شان به نظر من درست نبود.

وی در خصوص دیدار استقلال و بوریرام گفت: احمد جمشیدیان به تمرینات اضافه شده و حیدری هم احتمالا می‌رسد، تصور می‌کنم بازی استقلال در تایلند بهتر از بازی با این تیم در تهران باشد و با توجه به اینکه آنها باید دو گل در خانه بزنند و رو به جلو بازی کنند، کار ما راحت‌تر است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار