مديركل راه و شهرسازي استان قم به همراه راهداران ضمن حضور در محل حادثه آزادراه قم- تهران نسبت به ايمن سازي و پاكسازي محل اقدامات لازم را انجام دادند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در اثر حادثه تصادف خونين دو دستگاه اتوبوس كه ساعت 22 و 49 دقيقه در كيلومتر 23 اتوبان قم - تهران به وقوع پيوست، هر دو دستگاه اتوبوس دچارآتش سوزي شديد شده كه بلافاصله پس از وقوع اين تصادف نصراللهي زاده مديركل راه و شهرسازي استان به همراه راهداران براي خدمات رساني لازم در محل حضور يافتند.

نصراللهي زاده سرعت انتقال عوامل جاده اي، خصوصا همكاران راهداري را خوب ارزيابي كرد و گفت: در پي وقوع حادثه و با اعلام آن به مركز اطلاعات راههاي اين اداره كل، عوامل راهداري به سرعت در محل حاضر و نسبت به ايمن سازي و پاكسازي محل اقدامات لازم را انجام دادند.

قائم مقام وزير در استان ادامه داد: با توجه به شدت ضربه و حريق حاصله و تخريب گاردريل ها و همچنين قطعي سيستم روشنايي، جهت ايمن سازي محور، عوامل راهدار پس از پاكسازي و خارج كردن اتوبوس ها و بقاياي تصادف از جاده، به چيدن بشكه هاي ايمني و رفع نقص تابلوهاي هشداري –اطلاعاتي اقدام كردند.

وي همچنين سرعت عمل در رفع خطرهاي حاصله در پي آُسيب ديدن سيستم روشنايي آزادراه را مناسب اعلام كرد و گفت: خوشبختانه با عوامل كنترلي به سرعت آسيب پذيري سيستم روشنايي را رفع و تردد به سرعت در آزادراه به كمك ديگر عوامل جاده اي برقرار شد.

نصراللهي زاده در پيامي ضمن تسليت اين حادثه غم انگيز به خانواده‌هاي داغدار كشته شدگان، از رانندگان درخواست كرد با رعايت كليه نكات ايمني ، ضريب حوادثي از اين دست را به حداقل برسانند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار