مدیر عامل یکی از واحدهای فناور مرکز رشد جهاد دانشگاهی اسلام آبادغرب، با اعلام خبر طراحی نرم افزاری برای اورژانس های کشور، معتقد است این نرم افزار می تواند تمام فعالیت های اورژانس های کشور را مکانیزه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سعید خسروانی، مدیرعامل شرکت رایان خدمات سپهر، یکی از واحدهای فناور مرکز رشد جهاد دانشگاهی اسلام آباد غرب گفت: در حال حاضر شرکت رایان خدمات سپهر در زمینه برنامه نویسی، تولید نرم افزار، طراحی وب سایت مشغول به فعالیت است و در مسیر فعالیت هایی که انجام گرفته موفق به طراحی نرم افزاری برای اورژانس های سطح کشور شده ایم و به زودی قرارداد این نرم افزار منعقد خواهد شد.

مدیر عامل یکی از واحدهای فناور مرکز رشد اسلام آباد غرب اظهار داشت: طراحی نرم افزار برای اورژانس های کشور برای اولین بار است که در ایران انجام می گیرد.

خسروانی بیان داشت: این نرم افزار طوری طراحی شده که می تواند فعالیت های اورژانس ها را مکانیزه کند.

وی گفت: سعی این شرکت بر این است که در آینده بتواندنرم افزارهای بهتر و کاربردی تری را طراحی و ارائه نماید.

مدیر عامل شرکت رایان خدمات سپهر اظهار داشت: بحمدا... با شروع فعالیت این واحد توانسته ایم تسهیلاتی را از طریق بانک ها دریافت کنیم که با توجه به طراحی نرم افزار اورژانس های سطح کشور نیازمند کمک و حمایت های مالی هستیم .

خسروانی در پایان گفت: پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه یکی از بهترین سازمان های حمایت کننده مخترعین و نوآوران است که امیدوارم با حمایت های بیش از پیش این سازمان زمینه توسعه و گسترش فعالیت شرکت رایان خدمات سپهر فراهم شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، طراحی ، نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.